• ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
  • کد خبر: 16731
کنکور

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار اعلام وصول طرح دوفوریتی تعویق کنکور سراسری شد.

به گزارش ایران پژواک، زهره الهیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: شرایط نابسامان کشور از جهت شیوع ویروس کرونا باعث شده است که نگرانی های فراوانی برای داوطلبان کنکور و خانواده‌های آنان ایجاد شود.

وی بیان کرد: دو هفته دیگر کنکور سراسری برگزار می شود و وزارت علوم آمادگی لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی را ندارد و این مسئله باعث می شود که جان داوطلبان کنکور و خانواده های آنان به خطر بیفتد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعداد زیادی از استان ها از جهت شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز هستند و پرسنل پزشکی و کادر درمانی خسته و فرسوده شده اند و اگر بارِ بیشتری ناشی از حضور بیش از یک میلیون داوطلب کنکور به آن اضافه شود، به هیچ وجه مقبول نیست.

الهیان گفت: جمعی از نمایندگان مجلس طرح دوفوریتی تعویق برگزاری کنکور سراسری را تقدیم هیئت رئیسه کرده اند که تقاضای ما آن است هر چه سریعتر این طرح اعلام وصول شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح تأکید شده است که ۸۰ درصد صندلی های دانشگاه بدون کنکور تعیین تکلیف شود و صرفا مابقی افراد در آزمون کنکور سراسری شرکت کنند.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گل رز IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    0 1
    خانم الهیان کافیه شما دیگه معروف وسر شناس شدید مردم مشکلات دیگه ای هم دارن همش فکر و ذکرت شده تعویق کنکور ...نمیدانم شما مسئولیت تعویق واینهمه ضرر روحی ک ب داوطلبان وارد میکنید متحمل میشید؟
  • بی نام IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    1 0
    توروقرآن یه کاری کنید کنکور کنسل بشه به خدا امسال اصلا شرایطش نیست التماستون میکنم یه بارم که شده به فکر ماباشید تو رو جون هر کیو دوست دارید با کنسل کردنش به وضعیت نابسامان و حال ما و خانواده هامون خاتمه بدین نمیدونم باید به کی بگم چون هیچ کس به ما فکر نمیکنه به خدا اصلا شرایطمون برای آزمون مساعد نیست ازتون میخوام یه بارم که شده به فکر ماو خانواده هامون باشین به خدا خانواده هامون هم تو فشار کرونا و هم فشار اقتصادی و حشتناکی هستن خدارو خوش نمیاد این قدر اذیتمون کنین
  • داوطلب سراسری IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    2 0
    تعویق کنکور سراسری نگذارید جانمان فدای مافیای کنکور شود
  • داوطلب سراسری IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    تعویق کنکور سراسری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی