مسکن مهر پردیس

یک مقام مسئول گفت: متقاضیان خرید مسکن قبل از خرید، استعلام واحد خود را بگیرند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

به گزارش ایران پژواک، مهدی هدایت از کلاهبرداری برخی افراد شیاد از متقاضیان خرید مسکن در پردیس خبر داد و گفت: این کلاهبرداران از آگاهی نداشتن خریداران، سوء استفاده می‌کنند و یک واحد را به چند نفر می‌فروشند.

وی همچنین با اعلام اینکه برخی واحدهای مسکن مهر بدهکاری مالی، یا مسدودی قضایی دارند، افزود: هموطنان حتما قبل از خرید، از شرکت عمران پردیس به صورت اینترنتی یا حضوری استعلام واحد انتخابی خود را بگیرند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

 هدایت در خصوص آخرین وضعیت واحدهای شهر جدید پردیس با اعلام اینکه تاکنون ۴۵ هزار واحد مسکن مهر افتتاح رسمی و تحویل مالکان شده است، گفت: ۱۴ هزار واحد طی روزهای آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح رسمی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس با اعلام اینکه فرآیند تحویل این ۱۴ هزار واحد آغاز شده است و تا سه ماه آینده همه تحویل متقاضیان خواهد شد، افزود: مالکان برای دریافت کارت قسط به بانک مسکن معرفی شدند و بعد از گرفتن کارت اقساط، می‌تواند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برای دریافت کنتور آب، برق و گاز اقدام کنند.

هدایت همچنین از تحویل ۱۰ هزار واحد جدید مسکن مهر پردیس در آذرماه امسال به متقاضیان خبر داد و گفت: این واحدها اکنون در مراحل پایانی ساخت است.

وی اضافه کرد: تا پایان امسال حدود ۹۵ درصد از مجموع ۸۲ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس تحویل خواهد شد، اما ۵ درصد باقی مانده در اواخر بهار سال آینده تحویل می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید براینکه ساخت و توسعه مراکز رفاهی، آموزش و درمانی همزمان با تحویل واحدهای مسکونی در دست اقدام است، گفت: امسال چند مدرسه ساخته و تحویل آموزش و پرورش شد.

وی با تاکید بر اینکه امسال برای تعریف یا ساخت انواع مختلف پروژه‌های روبنایی در پردیس، بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته است، افزود: فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب پردیس ۱۵ مهرماه کلنگ زنی می‌شود.

هدایت در پایان با اشاره به خلع ید پیمانکاران ۱۷ هزار واحد مسکن مهر در ابتدای سال گذشته، گفت: اکنون هیچ پروژه‌ی مسکن مهری در پردیس نیست که متوقف باشد یا معارض حقوقی داشته باشد.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد رضا GB ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    سلام. این اطلاع رسانیها خیلی دیر دارد انجام می شود ، با اصل سرمایه خریداران واقعی توسط دلالان و بنگاهها دارد بازی میشود بهتر است مقررات بازدارنده محکمی گذاشته شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی