• ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
  • کد خبر: 17437
عیسی آل‌کثیر

آل‌کثیر به خبرورزشی گفت: همه می‌دانند چقدر پرسپولیس را از بچگی دوست داشتم و با افتخار الان پیراهن این تیم را می‌پوشم.

به گزارش ایران پژواک، عیسی آل‌کثیر یکی از بازیکنان جدید پرسپولیس است که به احتمال فراوان امشب اولین بازی اش را با پیراهن پرسپولیس انجام می‌دهد. بعد از جدایی علی علیپور از پرسپولیس حالا چشم و امید هواداران این تیم در خط حمله به آل‌کثیر است تا او بتواند برای تیمی که از بچگی طرفدارش بود، گلزنی کند. قبل از دیدار حساس امشب قهرمان ٤ دوره اخیر لیگ ایران با التعاون عربستان فرصتی دست داد تا با مهاجم جدید سرخپوشان گفت‌وگویی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.

شرایط خودت و پرسپولیس قبل از بازی با التعاون چطور است؟
خدا را شکر همه چیز عالی است و تمرینات خوبی را طی روزهای اخیر پشت‌سر گذاشتیم و آماده‌ایم تا یک نمایش خوب مقابل نماینده عربستان داشته باشیم. فقط گرمای زیاد هوا در قطر کمی کار را سخت می‌کند که آن هم مشکل بزرگی نیست. امیدوارم بتوانیم با یک برد خوب دل هواداران میلیونی پرسپولیس را شاد کنیم. خودم هم آمادگی خوبی دارم و اگر کادر فنی صلاح بداند با جان و دل برای پرسپولیس بازی می‌کنم.

حتماً می‌دانی پرسپولیس در دو دیدار ابتدایی خود نتایج خوبی نگرفته و برای صعود از این گروه حتماً باید این بازی را ببرد.
بله در جریان نتایج قبلی هستم و می‌دانم نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار حساس داریم. بازی‌های آسیایی، سختی خاص خودش را دارد و به همین دلیل باید خیلی باهوش بازی کنیم، چون فرصتی برای اشتباه وجود ندارد. به همین خاطر با تمام قوا و با تمرکز کامل مقابل التعاون قرار می‌گیریم تا دست پر از زمین خارج شویم.

التعاون در آستانه سقوط در لیگ عربستان قرار داشت. خیلی‌ها فکر می‌کنند پرسپولیس کار راحتی دارد و بدون مشکل ۳ امتیاز را می‌گیرد. نظر تو چیست؟
گفتم بازی‌های آسیایی سختی‌های خودش را دارد و شما شک نکنید که التعاون با تمام وجود مقابل ما قرار می‌گیرد. به نظرم همه دیدارها در لیگ قهرمانان آسیا دشوار است، چون هیچ تیمی برای باختن نمی‌آید و از پیش بازنده نیست. ما هم برای بردن تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم شروع پرقدرتی در آسیا داشته باشیم. امیدوارم به هدف خودمان که کسب ۳ امتیاز است، برسیم.

تو تازه به پرسپولیس آمدی. به نظرت جو تیم چطور است؟
واقعاً عالی است و من عاشق جو پرسپولیس شدم. در تیم ما رفاقت و همدلی حرف اول را می‌زند و من به شخصه خیلی خوشحالم عضوی از این تیم بزرگ هستم و کنار بهترین‌های ایران بازی می‌کنم. همه می‌دانند چقدر پرسپولیس را از بچگی دوست داشتم و با افتخار الان پیراهن این تیم را می‌پوشم.

کار کردن با یحیی گل‌محمدی چطور است؟
خدا را شکر ما کادر بسیار خوبی داریم و به لحاظ فنی و اخلاقی سطح بسیار بالایی دارند. آقایحیی که آنقدر بزرگ است که نیازی به تعریف‌های من ندارد ولی در مجموع کار کردن با او بسیار لذت‌بخش و شیرین است و من به شخصه در این مدت کوتاه هم چیزهای زیادی کنارش یاد گرفتم. امیدوارم کنار هم بتوانیم نتایج خوبی همراه پرسپولیس بزنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی