سیما سادات لاری

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۷۹ بیمار کرونای دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۳ هزار و ۶۳۲ نفر رسید.

به گزارش ایران پژواک، سیما سادات لاری روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۶ شهریور ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،دو هزار و ۹۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۷۲۶ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۱۰ هزار و ۳۳۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۵۲ هزار و ۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۸۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون سه میلیون و ۶۴۱ هزار و ۵۸۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود:بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی