• ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
  • کد خبر: 17502
بورس

بازگشایی نماد شرکت های پالایشی‌ها در ساعت پایانی معاملات امروز و صف فروش این نمادها منجر به فروریختن شاخص بورس در روز مثبت بازار سهام شد.

به گزارش ایران پژواک، در حالی که شاخص کل بورس در ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه معاملات امروز شنبه ۲۹ شهریور، با رشد مثبت ۸ هزار واحدی نسبت به ایستگاه نماگر در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، به رقم ۱ میلیون و ۷۱۲ هزار واحد رسیده بود، بازگشایی نمادهای پالایشی‌ها در ساعت ۱۱:۵۷ دقیقه، سبب شد شاخص ۱۵ هزار واحد ریزش کرده و با بازگشت به کانال ۱.۶ میلیون واحد، به رقم ۱ میلیون و ۶۹۷ هزار واحد برسد.

با این حال بازار در دقایق پایانی ۲ هزار واحد رشد کرد و به رقم ۱ میلیون و ۶۹۹ هزار افزایش یافت اما نماگر بازار نهایتاً با افت ۴ هزار و ۶۰۰ واحدی در معاملات امروز به کار خود پایان داد.

مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران ساعت ۱۱:۵۷ امروز با صدور اطلاعیه‌ای، از بازگشایی نمادهای شپنا، شتران، شبندر و شبریز که به علت افشای اطلاعات با درجه اهمیت الف متوقف شده بودند، خبر داد و اعلام کرد: معاملات این ۴ نماد، بدون محدودیت دامنه نوسان انجام می‌شود.

گفتنی است سهام هر ۴ نماد فوق در صندوق دارا دوم (پالایشی اول) قرار داشته و پذیره نویسی یونیت‌های این صندوق سرمایه گذاری (ETF) ساعت ۱۴ فردا یکشنبه ۳۰ مهر ماه به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی