• ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
  • کد خبر: 17761
ترامپ

براساس گزارش مجله "ونیتی فر" آمریکا، دونالد ترامپ با معاونان خود نسبت به توانایی و قدرتش برای پشت سر گذاشتن کرونا و ترسش از مرگ احتمالی صحبت کرده است.

به گزارش ایران پژواک، به نوشته این مجله، سه منبع جمهوری‌خواه نزدیک به کاخ سفید تایید کردند، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا بعد از این‌که ناگزیر شده از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده کرده و درجه حرارت بدنش به ۳۹.۵ درصد رسیده علنا نگرانی‌اش را بروز داده است.

دو منبع به مجله تاکید کردند، ترامپ شب جمعه همچنین دچار قلب درد شده که دلیل آن خوردن برخی داروها بود. او علنا سوال کرده بود آیا خواهد توانست این پاندمی را پشت سر بگذارد. ترامپ خطاب به دستیارش گفته بود: آیا مثل "استنلی چرا" (دوست تاجرش که بر اثر کرونا جان باخت) می‌میرم.

این منابع تاکید کردند، ترامپ شدیدا مخالف ایده انتقالش به بیمارستان بود.

سه منبع مطلع به مجله گفتند، جر و بحثی بین ترامپ و پزشکانش زمانی که به ترامپ گفتند باید حدود یک ماه قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری به بیمارستان والتر رید منتقل شود، درگرفت.

دو منبع از این سه منبع تصریح کردند: پزشکان به ترامپ گفتند بین این‌که با پاهای خودش به بیمارستان برود در حالی‌که قادر است راه برود یا این‌که بعدا به دلیل بدتر شدن حالش مجبور شود با ویلچر به بیمارستان برود، یکی را انتخاب کند. پزشکان خطاب به ترامپ گفتند: یا الان باید به بیمارستان بروی یا این‌که ما تو را بعدا می‌بریم و در این بحثی نیست.

همچنین ونیتی فر گزارش سی‌ان‌ان را که گفته بود، خبر انتقال ترامپ به بیمارستان بعد از بستن بازارهای سهام منتشر شد تا نوسان‌های مالی احتمالی پیش نیاید، تایید کرد.

دو منبع مطلع گفتند، وضعیت ترامپ رو به بهبودی گذاشته است.

ماک میدوز، کارمند ارشد کاخ سفید به مسؤولان جمهوری‌خواه تاکید کرده بود، روزهای آینده تعیین‌کننده خواهند بود. یک منبع تاکید کرد: میدوز گفت اگر ترامپ تا سه‌شنبه از بیمارستان مرخص شود این یعنی از مرحله بدتر عبودر کرده اما اگر برای مدتی بیشتر در بیمارستان بماند اینی یعنی روزهای بدتر خواهند آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی