• ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
  • کد خبر: 17774
محمود فکری

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص بازگشتش به تیم محبوبش گفت: همه ما می‌دانیم که طی فصول گذشته این تیم به دلیل مشکلاتی که وجود داشته نتوانست به نتایج دلخواه برسد، اما از امروز برای بهترین نتایج تلاش می کنیم.

به گزارش ایران پژواک، محمود فکری پس از انتخابش به عنوان سرمربی استقلال گفت: اول از همه باید از مجموعه خوب باشگاه نساجی مازندران، مدیریت، مالکیت و هواداران بی نظیر این تیم که فصل فوق العاده‌ای را در کنار یکدیگر داشتیم تشکر کنم و امیدوارم که همیشه موفق و موید باشند. باشگاه نساجی یکی از باشگاه‌های موفق ایران است که آقایان حدادیان و امیری در بخش خصوصی توانسته‌اند به رغم تمامی مشکلات تیمداری کنند.

او درباره قبول پیشنهاد باشگاه استقلال گفت: از حسن نیت اعضای هیات مدیره باشگاه بسیار سپاسگزارم که بنده را انتخاب کردند و این پیشنهاد را به من دادند. مطمئنا وظیفه خطیری به من سپرده شده است و برای من رویایی است.

فکری اضافه کرد: تیم استقلال تهران و هواداران بی نظیرش همیشه لایق بهترین‌ها هستند و حق آنهاست که نگران آینده تیم‌شان باشند. همه ما می‌دانیم که طی فصول گذشته این تیم به دلیل مشکلاتی که وجود داشته نتوانست به نتایج دلخواه برسد، اما از امروز برای بهترین نتایج تلاش می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی