• ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
  • کد خبر: 17789
بازداشت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری ۹۰ دلال ارزی خبر داد و گفت: ده نفر از آنها سرشبکه هایی بودند که بازار را ملتهب می‌کردند.

به گزارش ایران پژواک، سرهنگ علی ولیپور گودرزی  با اشاره به کشف یک محموله قاچاق تنباکو اظهار کرد: بیش از ۱۸۰۰ انبار در جنوب تهران وجود دارد، در یکی دو روز گذشته همکاران من انبار بزرگی را که محل دپوی تنباکوی خارجی بود، کشف کردند.

وی گفت: انبار مذکور حاوی ۹هزار و ۵۰۰ کارتن تنباکوی قاچاق دپو شده و تاریخ مصرف گذشته ساخت کشور اردن بود که در بررسی اسناد مشخص شد حدود ۴۷۵۰ کارتن به‌دلیل نوسانات قیمت ارز عرضه شده که مقادیر زیادی از آنها جمع‌آوری و عودت شده و مقادیر باقیمانده نیز در حال جمع‌آوری است.

سرهنگ ‌گودرزی با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه ۲۵۰میلیارد ریال برآورد شده است،گفت: در این رابطه یک نفر بازداشت شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره اقدامات این پلیس در مقابله با دلالان ارزی، تصریح کرد: مقابله با دلالان ارزی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی ادامه دارد و حتی با دلالانی که با تشکیل معاملات فردایی اقدام به اخلال در نظام اقتصادی می‌کنند، برخورد می‌کنیم.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود ۹۰ نفر دلال ارزی را دستگیر کردیم که حدود ۱۰ نفر از این متهمان سرشبکه‌هایی بودند که در فضای مجازی اقدام به قیمت‌گذاری و ملتهب کردن بازار می‌کردند.

این مقام انتظامی متذکر شد: با توجه به شرایط موجود به دلیل تحریمها و شیوع بیماری کرونا، پلیس امنیت اقتصادی به جد با احتکار مقابله می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی