بورس

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان تهران، پالایش نفت اصفهان و صنایع جوشکاب یزد در بورس و معامله‌گران شرکت‌های نیروگاه زاگرس کوثر، بانک دی و سرمایه‌گذاری پویا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش ایران پژواک، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۱۳۲واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۷۹هزار و ۶۳۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱میلیارد و ۴۷۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۰هزار و ۸۹۶میلیارد تومان در یک میلیون و ۳۹۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان تهران، پالایش نفت اصفهان و صنایع جوشکاب یزد بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های موتورسازان تراکتورسازی ایران، لامپ شهاب و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

​این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۶۷۸میلیارد تومان در یک میلیون و ۴۲هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۲۷۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های نیروگاه زاگرس کوثر، بانک دی و سرمایه‌گذاری پویا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سیمان لار سبزوار، بیمه کوثر و کشاورزی و دامپروری بینالود بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی