• ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
  • کد خبر: 1797
امید

تمرینات استقلال آغاز شده، اما تکلیف سه بازیکن کلیدی این تیم مشخص نیست. مامه تیام، وریا غفوری و امید ابراهیمی این سه بازیکن هستند.

 به گزارش ایران‌پژواک، وینفرد شفر اصرار دارد هرچه زودتر قرارداد این بازیکنان امضا شود ولی تا این لحظه باشگاه موفق نشده این کار را انجام دهد. وریا غفوری پای خود را در یک کفش کرده که طلب‌هایش را می‌خواهد. ظاهراً این موضع‌گیری او در جواب اظهارات پندار توفیقی است. مسئول نقل و انتقالات باشگاه در چند مصاحبه گفت: وریا هیچ شرط و شروطی برای تمدید قرارداد ندارد! ظاهراً این اظهارنظر  شدیداً وریا را دلخور کرد تا سفت و سخت پای تسویه مطالبات گذشته‌اش بایستد. این تازه بخشی از اظهارات توفیقی بود. او حتی در یک مصاحبه به خبرورزشی گفت: «بازیکنان همه دوست دارند با استقلال قرارداد ببندند. امسال هم وضعیت همین است. وریا غفوری هم دوست دارد با استقلال قرارداد جدیدی امضا کند، وضعیت امید ابراهیمی هم همین است.» این حرف‌های توفیقی ظاهراً تنها برای جلب رضایت هواداران بود ولی در عمل به ضرر باشگاه تمام شد. وریا و امید ابراهیمی دو بازیکنی هستند که در تلاشند ابتدا پول‌های خود را از باشگاه بگیرند و سپس قراردادشان را امضا کنند. مامه تیام هم شرط و شروط خود را دارد و می‌گوید بالای ۶ ماه نمی‌بندد.

در همین حال استقلالی‌ها به خسرو حیدری گفته‌اند باجناقش را پای میز مذاکره ببرد ولی این بازیکن تأکید دارد خود امید در نهایت تصمیم می‌گیرد. ابراهیمی ظاهراً به سفر خارجی رفته است. او به خبرنگار ما هم گفت: فعلاً ترجیح می‌دهد استراحت کند و پس از پایان تعطیلاتش، به فصل آینده فکر خواهد کرد. عده‌ای می‌گویند امید عازم کشور امارات شده و عده‌ای هم می‌گویند او به قطر رفته است. شایعه سفر به قطر باعث شده تا خبر از پیشنهادات قطری هم بیاید. آنچه تا حدودی قطعی به نظر می‌رسد ماندن امید در استقلال است. او در فصل‌های گذشته هم چندین و چند بار تا پای جدایی از استقلال رفته ولی در نهایت کنار آبی‌ها مانده است. این بار هم ظاهراً امید تنها قصد دارد ابتدا تکلیف طلب‌های خود را مشخص کند و سپس قرارداد ببندد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی