علی کریمی

هافبک بازیساز استقلال در مذاکراتش با یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه به توافقات خوبی رسیده ولی قرار شد فعلاً همه چیز در حد قول و وعده‌های شفاهی باقی بماند.

به گزارش ایران پژواک، روز پنج‌شنبه هفته گذشته نوشتیم مذاکرات علی کریمی با استقلالی‌ها ثمربخش بوده و این بازیکن چراغ سبز اولیه را جهت تمدید قراردادش روشن کرده است. البته این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که هنوز هیچ توافقی به صورت کتبی انجام نشده و تحت عنوان سند مکتوب تنظیم نگردیده است. واقعیت امر این است که هافبک بازیساز استقلال در مذاکراتش با یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه به توافقات خوبی رسیده ولی قرار شد فعلاً همه چیز در حد قول و وعده‌های شفاهی باقی بماند.

کریمی در حال حاضر با استقلال قرارداد نداشته و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. او از مدت‌ها قبل به دنبال آن بود تا بتواند بار دیگر به اروپا بازگردد و فوتبالش را در قاره سبز دنبال کند. از طرف دیگر با توجه به افزایش چشمگیر قیمت ارز طی چند ماه اخیر کاملاً بدیهی است که تمام فوتبالیست‌ها پیشنهادات خارجی احتمالی را به چشم یک فرصت بسیار خوب مورد توجه قرار بدهند. از قرار معلوم هافبک طراح آبی‌پوشان که انصافاً فصل گذشته نمایش خوبی هم ارائه کرد، به استقلالی‌ها وعده داده اگر طی روزهای آینده بحث حضورش در تیم‌های خارجی به سرانجام نرسید، قراردادش را تمدید خواهد کرد. نکته حائز اهمیت اینکه برخی از مقامات باشگاه مدعی‌اند کریمی در ایران غیر از استقلال پیراهن تیم دیگری را نمی‌پوشد و فقط در صورتی از جمع آنها جدا می‌شود که لژیونر شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی