طلا

امروز در حالی که نرخ دلار روندی افزاشی را در بازار تجربه کرد و تا سد مقاومتی ۳۲ هزار تومان نیز پیشروی کرد، قیمت سکه با کاهشی قابل توجه روبرو شد.

به گزارش ایران پژواک، امروز در تعطیلی بازار جهانی، علیرغم روند افزایشی قیمت دلار، قیمت سکه با کاهشی در محدوده ۸۰۰ هزار تومان روبرو شد تا در پایان ساعت کاری بازار، این ذهنیت ایجاد شود که روند قیمت در بازار سکه و طلا فردا نیز کاهشی خواهد بود.

کاهش قیمت دلار تنها به تخلیه حباب سکه ارتباطی نداشت، بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت طلا نیز در بازار امروز با کاهشی قابل توجه در محدوده ۲۴ هزار تومان روبرو شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۲۴ هزار تومانی قیمت به یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه بهار آزادی امامی البته در محدوده یک میلیون و ششصد هزار تومانی مقاومت کرد. در شرایط کنونی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح امامی با حبابی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی در بازار فروخته می‌شود و همین نکته ریسک سرمایه گذاری در بازار سکه را بالا برده است. کاهش ۸۰۰ هزار تومانی قیمت سکه طرح قدیم بهار آزادی اما حباب این سکه را به ۶۰۳ هزار تومان رساند. قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم به ۱۴ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان رسید.

 نیم سکه نیز در بازار به قیمت ۸ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان فروخته شد و ربع سکه نیز به قیمت ۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان فروخته شد.   میزان کاهش قیمت سکه طرح جدید نیز برابر با ۳۰۰ هزار تومان گزارش شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی