محمد نادری

استقلال با به خدمت گیری محمد نادری حالا چهار بازیکن چپ پا در جناح چپ خط دفاعی دارد.

به گزارش ایران پژواک، میلاد زکی پور و میلیچ از قبل در اردوی تیم آبی حضور داشتند. به گفته مدیران تیم آبی مطالبات میلیچ یا پرداخت شده و یا در حال پرداخت است و قرار است او هم همانند شیخ برای سفر به تهران و حضور در اردوی تیم آبی برنامه ریزی کند. استقلالی ها قبل از عقد قرارداد با محمد نادری – متین کریم زاده را از پارس جنوبی به خدمت گرفتند. بازیکنی که در هر سه بازی تیم امید در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به میدان رفت و بازیکن زیر ۲۳ سال بشمار می رود. 

استقلال از آنجایی که تصمیم دارد با ۳ دفاع بازی کند شرایط برای چپ پاهای استقلال سخت خواهد شد چون در بازی با نفت مسجد سلیمان محمود فکری از سه مدافع میانی در خط دفاعی تیمش بهره برد. در این صورت چپ پاهای استقلال باید منتظر بازی به عنوان وینگ بک چپ باشند که دراین صورت در هر بازی سه بازیکن باید روی نیمکت ذخیره ها بنشینند. 

حالا این سوال مهم مطرح است آیا همه چپ پاها در استقلال می مانند؟ البته اگر محمود فکری تصمیم بگیرد از بازیکن چپ پا در سیستم ۳ دفاعه استفاده کند شرایط کمی تغییر خواهد کرد چرا که یک بازیکن چپ پای دیگر هم باید در پست وینگ بک به میدان برود. جالب اینکه در تیم آبی بابک مرادی که می تواند در پست وینگ بک هم بازی کند چپ پا است. شاید این ترافیک در روزهای آتی منجر به جدایی داوطلبانه یکی دو بازیکن از اردوی تیم آبی شود. محمود فکری بدون شک بر اساس نیاز نسبت به خرید محمد نادری اقدام کرد و جذب او کاملا با هماهنگی سرمربی استقلال بوده است. او این فصل نه تنها در این خط بلکه در بیشتر خطوط با ترافیک بازیکن با تجربه روبرو است. نمونه اش در خط دوازه که علاوه بر سید حسین حسینی، رشید مظاهری هم به ترکیب اضافه شده است. و البته این به سود محمود فکری و استقلال است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی