• ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
  • کد خبر: 18112
رشید مظاهری

ماجرای شکایت تراکتور و رشید مظاهری از یکدیگر وارد یک چالش جدی شده و پای کارشناس خط هم وسط آمده است.

به گزارش ایران پژواک، با اینکه طی یکی، دو روز گذشته اخباری درباره صدور حکم پرونده شکایت تراکتور و رشید مظاهری از یکدیگر به سود دروازه بان جدید استقلال منتشر شده اما این پرونده همچنان در کمیته انضباطی در حال بررسی است و حکم آن از سوی فدراسیون رسما صادر نشده و اطلاعات رسیده حکایت از آن دارد که بررسی ها در این باره همچنان ادامه دارد.

ماجرا از جایی شروع شد که رشید مظاهری با اعتقاد به این موضوع که قراردادش با تراکتور تبریز یکساله بوده به عنوان بازیکن آزاد به استقلال پیوسته و همین حالا نیز در تمرینات آبی های پایتخت حضور دارد. بعد از این موضوع باشگاه تراکتور رسما از این دروازه بان شکایت کرد. تراکتوری ها اعتقاد داشتند که قرارداد مظاهری با باشگاه شان 3 ساله بوده و او باید در این تیم به کارش ادامه میداده و از قرارداد تخطی کرده است.

با به جریان افتادن پرونده شکایت تراکتور از مظاهری در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال این دروازه بان یک موضوع جدید را مطرح کرد. اینبار مظاهری با شکایت از تراکتوری ها مدعی شد که مسئولان این باشگاه در قراردادش دست برده اند و برای سال های دوم و سوم نیز مطالبی را اضافه کرده اند.

مظاهری با اعلام این مساله که دست خط ابتدایی قرارداد که یکساله بوده با مبالغ مالی و سایر موضوعات اضافه شده برای سال های دوم و سوم متفاوت است شکایتش را اعلام کرد. او مدعی شد که باشگاه تراکتور در قراردادش دست برده و برای سال های دوم و سوم آن را اضافه کرده و این موضوعات بعد از امضای قرارداد توسط خودش بوده است.

از این رو با پیچیده شدن پرونده کمیته تعیین وضعیت آن را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داد. بررسی اعضای کمیته انضباطی مدت ها است شروع شده است. حتی پای کارشناس خط به موضوع باز شدن و اینکه سال های دوم و سوم با دست خط متفاوتی به آن اضافه شده به تایید رسیده است، اما مساله اینجا است که تراکتوری ها چنین موضوعی را قبول ندارند.

در جلساتی که مدیران تراکتور با اعضای کمیته انضباطی داشته اند، اعلام کردند رشید مظاهری وقتی قراردادش را امضا کرده خودش از مسئولان باشگاه خواسته قبل از ثبت آن در سازمان لیگ موارد مربوط به سال های دوم و سوم را نیز اضافه کنند. به همین خاطر چالش میان باشگاه تراکتور و مظاهری ادامه دارد و از طرفی کمیته انضباطی باید تصمیمی جدی در این باره بگیرد.

کمیته انضباطی با توجه به پیچیده شدن پرونده هنوز نتوانسته به طور دقیق بررسی های خود را انجام بدهد و باید دید طی یکی، دو روز آینده چه اتفاقات جدیدی در این باره رخ می دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی