• ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
  • کد خبر: 18173
مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: اول آبان امسال، ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی با حضور رییس جمهور تعیین تکلیف شد.

به گزارش ایران پژواک به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان در نشست پیگیری طرح اقدام ملی مسکن با رد این ادعای برخی که طرح اقدام ملی مسکن، همان واحدهای باقی مانده مسکن مهر است، افزود: روز پنج شنبه اول آبان به دستور رئیس‌جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی، ۴۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن تعیین تکلیف شد.

وی ادعای مطرح شده با این مضمون را که واحدهای مسکن ملی همان مسکن مهر است را رد کرد و گفت: از ۱۱۵۶۰ واحد مسکن ملی که افتتاح شد، حدود ۳۲۴۶ واحد در استان‌ها و ادارات کل استانی، ۱۶۱۰ واحد در شهرهای جدید و ۶۷۰۴ واحد در بافت‌های فرسوده است.

محمودزاده یادآور شد: دو مصوبه در سال‌های ۹۴ و ۹۶ یکی از سوی هیأت دولت و دیگری از سوی شورای عالی مسکن مصوب و ابلاغ شد با این مضمون که پروژه‌های کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی مسکن مهر و یا پروژه‌های فاقد متقاضی از سرفصل مسکن مهر به عنوان پروژه‌های بلاتکلیف خارج شوند که اینکار انجام شد و برخی از آنها به اجرای طرح مسکن ملی متصل شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: از ۱۱۵۶۰ واحد افتتاح شده مسکن ملی که اول آبان با حضور رئیس جمهور افتتاح و بهره برداری شد کمتر از ۲۰۰۰ واحد مسکن مهری است که به طرح اقدام ملی مسکن متصل شدند و با تمهیدات دولت به جریان تولید مسکن پیوستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی