استقلال

استقلالی‌ها معتقدند شرایط و محل‌های برگزاری تمرینات آن‌ها به گونه‌ای است که می‌توان با استفاده از دوربین‌های تصویربرداری کوچک یا حتی تبلت و موبایل تمرینات تاکتیکی آبی‌پوشان را به تصویر کشید و آن را به نیت مالی یا هر مسئله دیگری در اختیار رقبا قرار داد.

به گزارش ایران پژواک، یکی از نکاتی که طی روزهای اخیر ذهن مربیان و برخی از مسئولان باشگاه استقلال را به خود مشغول کرده، احتمال درز اطلاعات تاکتیکی این تیم است؛ مسئله‌ای که پس از پایان جدال مقابل فولاد و هنگام بازگشت کاروان آبی‌پوشان تهران زمزمه‌هایش را در فرودگاه اهواز شنیدیم و این روزها در تهران هم پیرامون آن حرف و حدیث‌هایی می‌شنویم.

استقلالی‌ها معتقدند شرایط و محل‌های برگزاری تمرینات آن‌ها به گونه‌ای است که می‌توان با استفاده از دوربین‌های تصویربرداری کوچک یا حتی تبلت و موبایل، تمرینات تاکتیکی آبی‌پوشان را به تصویر کشید و آن را به نیت مالی یا هر مسئله دیگری در اختیار رقبا قرار داد. اتفاقاً یکی از عواملی که ورزشگاه نفت تهرانسر برای برگزاری ادامه تمرینات استقلال در فصل جاری انتخاب شده، دقیقاً همین مسئله است. یکی از مدیران باشگاه ظهر دیروز پیرامون آن به خبرورزشی گفت: واقعیت امر این است که اصلاً بعید نیست چنین اتفاقی افتاده باشد و این مسئله را به هیچ عنوان رد نمی‌کنم چون احتمال وقوع آن با توجه به محل‌های تمرین استقلال وجود دارد و متأسفانه در گذشته نیز چنین وقایعی برای ما رخ داده است ولی خوشبختانه با توجه به انتقال تمرینات استقلال به استادیوم نفت تهرانسر این مشکل می‌تواند تا حد زیادی برطرف شود چون ورود و خروج افراد به مجموعه مورد نظر بسیار محدود و کاملاً کنترل شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی