بورس

امروز سهامداران شرکت‌های گروه صنایع کاغذ پارس، کشاورزی و دامپروری مگسال و کیمیدارو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه تجارت نو، کشت و صنعت دشت خرمدره و کشت و دام قیام اصفهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش ایران پژواک، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۹هزار و ۵۷۷واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۶۶هزار و ۶۸۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۵میلیارد و ۲۷۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۵هزار و ۴۹۰میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۷۲۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه صنایع کاغذ پارس، کشاورزی و دامپروری مگسال و کیمیدارو بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های چرخشگر، صنایع لاستیکی سهند و توسعه شهری توس گستر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۷۶۵میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲هزار و ۴۶۴میلیارد تومان در ۶۷۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۵۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۹۵۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه تجارت نو، کشت و صنعت دشت خرمدره و کشت و دام قیام اصفهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سیمان لار سبزوار، بانک دی و ویتانا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی