• ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
  • کد خبر: 18651
داریوش شجاعیان

هافبک استقلال که موفق شده بود پس از مدتها برای تیمش به میدان برود، اعلام کرد که اگر هواداران پشت تیم باشند، استقلال می تواند امسال همه را شکست بدهد.

به گزارش ایران پژواک، استقلال در یک دیدار مهم، توانست ۳ امتیاز سخت را از ماشین سازی کسب کند تا تیم فکری به آرامش نسبی برسد. از نکات مهم این بازی، حضور داریوش شجاعیان در ترکیب تیمش و پس از ۴۰۰ روز دوری از زمین فوتبال بود.

شجاعیان در این خصوص گفت: خدا را شکر بعد از مدت زیادی که نبودم، توانستم دوباره پیراهن استقلال را در یک بازی رسمی بپوشم. خیلی وقت بود که آماده بودم. یک سری ناملایمتی ها رخ داد که نتوانستم استقلال را در لیگ و آسیا همراهی کنم.

هافبک استقلال از اینکه توانسته است پس از ۴۰۰ روز برای تیمش به میدان برود، گفت: خدا را شکر می کنم که بعد از مدتها توانستم بازی کنم. امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم و بتوانم بیش از قبل به استقلال بزرگ کمک کنم.

وی در مورد اینکه امسال چه سورپرایزی برای هواداران تیمش دارد اضافه کرد: فقط از هواداران می خواهیم که تیم را حمایت کنند. امسال تیمی داریم که حرف های زیادی برای گفتن دارد. فقط تا می توانیم باید از حاشیه ها به دور باشیم.

وی ادامه داد: دعا کنند که بتوانیم برای تیم مثمر ثمر باشیم. هیچ وقت استقلال بسته به یک فرد نبوده و همیشه موفقیت های استقلال، حاصل کار تیمی بوده است. مطمئن باشید اگر همگی با هم باشیم، می توانیم همه را شکست دهیم.

استقلال هفته بعد باید در زمین شهر قدس به مصاف پیکان برود. همان زمینی که شجاعیان در آنجا برای بار دوم رباط صلیبی پاره کرد. هافبک استقلال در این مورد گفت: درست است و حق با شماست. زمین شهر قدس برای من زمین خوش شانسی نبوده است. گذشته را فراموش کرده ام و امیدوارم در آینده بتوانم اتفاقات بهتری را برای استقلال رقم بزنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی