میوه

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: قیمت انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت‌ها به ۳۵.۵ درصد رسیده که این تفاوت در قیمت برخی محصولات که این روزها بازارشان داغ بوده، بیشتر است.

به گزارش ایران پژواک، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: در حال حاضر، قیمت گوجه فرنگی بوته‌ای در میادین ۷۱۰۰ تومان و گوجه فرنگی گلخانه‌ای ۹۳۰۰ تومان است در صورتی که میانگین قیمت گوجه فرنگی بوته‌ای در سطح شهر ۱۲۴۰۰ تومان و گوجه فرنگی گلخانه‌ای ۱۵۴۰۰ تومان است و به عبارتی، به ترتیب گوجه فرنگی بوته‌ای در میادین ۴۳ درصد و گوجه فرنگی گلخانه‌ای ۴۰ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

قیمت خیار رسمی و رویال در میادین ۶۵۰۰ تومان و خیار گلخانه‌ای ۸۲۰۰ تومان است در صورتی که میانگین قیمت خیار رسمی و رویال در سطح شهر ۸۷۰۰ تومان و خیارگلخانه‌ای ۱۰۷۰۰ تومان است و به عبارتی، به ترتیب خیار رسمی و رویال در میادین ۲۵ درصد و خیار گلخانه‌ای ۲۳ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

همچنین، در مورد پرتقال نیز در حال حاضر، قیمت تامسون شمال در میادین ۹۷۰۰ تومان و تامسون جنوب ۱۱ هزار تومان است در صورتی که میانگین قیمت تامسون شمال در سطح شهر ۱۵۲۰۰ تومان و تامسون جنوب ۱۷۲۰۰ تومان است و به عبارتی، قیمت تامسون شمال و جنوب در میادین ۳۶ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

هویج نیز در حال حاضر، در میادین با قیمت هر کیلوگرم ۶۹۰۰ تومان عرضه می‌شود در صورتی که میانگین قیمت آن در سطح شهر ۱۲۶۰۰ تومان است و به عبارتی، این محصول در میادین ۴۵ درصد ارزان‌تر از سطح شهر عرضه می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی