مهدی امیرآبادی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وریا در شرایط ایده‌الی قرار دارد و بی‌شک جزو سه مدافع برتر فوتبال ایران است اما نمی‌دانم چرا در پازل سرمربی تیم ملی جایی برای او نیست.

به گزارش ایران پژواک، مهدی امیرآبادی، ملی‌پوش سابق استقلال با ما از نیاز این تیم به آرامش می‌گفت و امیدش به روزهای بهتر با فکری. با هم تازه‌ترین نظرات مهدی امیرآبادی را درخصوص وضعیت این روزهای استقلال می‌خوانیم.

استقلال برای رسیدن به صدر جدول نیاز به پیروزی مقابل پیکان دارد.
بازی با پیکان، بازی سختی است. استقلال پس از حواشی بازی فولاد توانست خود را جمع و جور و به ۳ امتیاز بازی مقابل ماشین‌سازی دست پیدا کند و این نشان‌دهنده آن است که رمز موفقیت فکری و تیمش آرامش و پرهیز از حواشی است. امسال مهره‌های خوبی در استقلال حضور دارند و ان‌شاءا... با تمرینات هدفمند و دوری از غرور در مسیر امتیازآوری به روند روبه‌رشد خود ادامه می‌دهند و قدر و ارزش امتیازات ابتدای فصل را به خوبی می‌دانند.

به آرامش و دوری از حاشیه‌ها اشاره کردید اما حتماً شنیدید که حسینی برای مظاهری خط و نشان کشیده و عنوان کرده اینجا من گلر اول هستم.
من چیزی در این خصوص نشنیدم اما اگر این‌طور باشد، باید گفت حسینی بسیار آماتور عمل کرده است. آقای حسینی، به شما فرصت لازم داده شد و تیم باخت، این حق سرمربی است که ارنج تیم را تعیین کند نه بازیکن! الان فوتبال حرفه‌ای شده و گفتن «من نفر اول گلرها هستم» حرفی کاملاً غیرحرفه‌ای است. این نوع تفکر نشان می‌دهد او به فکر تیم نیست. به اعتقاد من هر که برای قرار گرفتن در درون دروازه انتخاب شد، باید تلاش کند تا تیم با سربلندی بازی را ترک کند. در مجموع این‌گونه رفتارها درست نیست و باید با آن برخورد شود.

در صورت ناکامی احتمالی مقابل پیکان فکر می‌کنید هواداران چه واکنشی داشته باشند؟
صدالبته که باید خویشتن‌داری و صبوری کنند چرا که محمود فکری زمان زیادی برای آماده‌سازی تیم نداشته و نتوانسته مهره‌های موردنظر خود را جذب کند. مگر یادتان نیست استراماچونی در چند هفته ابتدایی نتایج مقبولی کسب نکرد؟ اما با گذشت زمان و صبوری هواداران، تیم مشکل واقعی خود را پیدا کرد و در مسیر کسب امتیاز قدم برداشت. اینجا خانه فکری است و با توجه به حضور ۱۵ ساله او در استقلال نامردی است که به او زمان لازم داده نشود. ضمن آنکه فکری با پیروزی در دو بازی و برتری در نیمه مربیان نشان داد در استقلال آنالیز خوبی دارد و با تمرکز لازم در نیمه دوم به برتری می‌رسد.

از بازیکنان جدید استقلال راضی هستید؟
بازیکنان خوبی جذب باشگاه شده‌اند اما باید بدانند پیراهن ارزشمند چه باشگاهی را به تن کرده‌اند البته محمد نادری با توجه به حضورش در پرسپولیس درک بهتری از موضوع دارد. بارها شاهد بوده‌ایم بازیکنانی در باشگاه سابق خود ستاره بودند اما با آمدن به استقلال تبدیل به یک بازیکن معمولی شدند. اگرچه در این فصل هواداران در استادیوم حضور ندارند اما توقع دارند تازه‌واردها تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم‌شان انجام دهند.

وریا غفوری همچنان در لیست اسکوچیچ نیست!
به نظر وریا در شرایط ایده‌الی قرار دارد و بی‌شک جزو سه مدافع برتر فوتبال ایران است اما نمی‌دانم چرا در پازل سرمربی تیم ملی جایی برای او نیست و این دعوت نشدن جای بحث دارد اما آنچه مهم است وریا نباید دست از تلاش و مبارزه بردارد.

شاید در صورت مشخص بودن وضعیت مدیرعامل استقلال بهتر می‌شد از حق وریا در تیم ملی دفاع کرد.
البته که می‌توانست تأثیرگذار باشد. دیگر چقدر باید بگوییم و بنویسید. آقای وزیر تو رو خدا تکلیف استقلال را روشن کنید. البته شنیدم وزیر گفته از بین خود یکی را برای مدیرعاملی انتخاب کنید. برایم عجیب است مگر می‌شود مدیرعامل باشگاه بزرگی چون استقلال این شکلی انتخاب شود؟

و فوت نابه‌هنگام مارادونا...
باورم نمی‌شود. اسطوره بی‌بدیل فوتبال با رفتنش تمام اهالی فوتبال جهان را شوک‌زده کرد. مرگ برای همه است، خواه مارادونا باشی خواه هرکس دیگر. با فوت این مرد بزرگ مستطیل سبز، بار دیگر باید دریابیم آنچه از انسان می‌ماند خاطرات خوب است. پس بهتر است بیشتر به دنبال دوستی و احترام باشیم چرا که فوتبال و عمر گذراست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی