پرویز برومند

دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: تا زمانی که مظاهری گل بد نخورد و عملکرد قابل‌قبولی داشته باشد، دروازه‌بان اصلی می‌ماند.

به گزارش ایران پژواک، پرویز برومند، سنگربان اسبق استقلال چند سالی رقیبی به اسم هادی طباطبایی در این تیم داشت که در همان ایام حاشیه‌هایی در خصوص اینکه کدام یک درون دروازه قرار بگیرد، به وجود می‌آمد از برومند در مورد اتفاق رخ داده میان حسین حسینی و محمدرشید مظاهری سؤال کردیم که گفت: قضاوت کردن دیگران کار صحیحی نیست. باید خودتان را جای آدم‌ها بگذارید. حسینی فصل قبل عملکرد ضعیفی داشت و خودش هم بابت آن ناراحت است و مسلماً می‌خواهد جبران کند او ۴، ۵ سال تلاش کرده تا برای چند سالی دروازه‌بان اول استقلال و حتی تیم ملی باشد. از آن طرف محمدرشید مظاهری با درخواست باشگاه استقلال به سختی از تراکتور جدا شد و به عنوان یکی از سه دروازه‌بان تیم ملی به جمع آبی‌پوشان ملحق شد تا بتواند با حمایت برند استقلال موقعیتش را در تیم ملی ارتقا بدهد. در حال حاضر دروازه استقلال دو مدعی دارد که باید قبول کنند هیچ‌کدام به طور ۱۰۰ درصدی دروازه‌بان اصلی نخواهند بود و میزان تلاش، خروجی عملکرد و نتایج حاصله در موقعیت‌شان تأثیرگذار خواهد بود. عنصر شانس در فوتبال و برای دروازه‌بانان وجود دارد و باید دید به قولی کدام یک کمتر دچار بدشانسی خواهد شد. موفقیت در فوتبال مثل رشته ورزشی کشتی یا بوکس نیست که بازیکن تصور کند، می‌تواند حریفش را ضربه فنی یا ناک‌اوت کند. اختیار با سرمربی است و بازیکنی که قرارداد حرفه‌ای بسته و در این شرایط سخت اقتصادی دستمزد چند میلیارد تومانی می‌گیرد، موظف است تابع تشخیص و تصمیم سرمربی باشد.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره تنش‌هایی که زمان حضور همزمان او و طباطبایی در استقلال وجود داشت، گفت: بین ما دو نفر هرگز درگیری رخ نداد. حساسیت‌های از جانب رسانه‌ها احساس می‌کردم ولی من هیچ وقت با خود هادی دعوا یا جروبحثم نشد. در این مورد آقای نصرالله عبداللهی، پرویز مظلومی و حتی خود محمود فکری باید یادشان باشد که سر تمرین یا در اردو مشکلی به صورت مستقیم میان‌مان به وجود نیامد.

برومند در خصوص ارزیابی‌اش از عملکرد مظاهری در اولین بازی‌اش برای استقلال گفت: معمولاً انجام بازی اول برای هر بازیکنی در تیمی نظیر استقلال سخت است و می‌تواند بازیکنان دچار استرس کند ولی رشید مظاهری با اعتمادبه‌نفس مناسب عملکردی کم نقص و قابل قبول داشت. مسلماً اگر استقلال در بازی هفته دوم ۲ گل نمی‌خورد کادر فنی دست به تغییر دروازه‌بان نمی‌زد. الان هم تا زمانی که مظاهری گل بد نخورد و عملکرد قابل‌قبولی داشته باشد، دروازه‌بان اصلی می‌ماند. بهترین کار هم برای مربیان این است به دروازه‌بان‌ها اعلام کنند تا زمانی که یک دروازه‌بان عملکرد قابل‌قبولی دارد بازی می‌کند، این‌طوری خودشان هم با راه و رسم کار کنار می‌آیند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی