دربی

میزان درآمد، هزینه و دارایی های جاری دو شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) و استقلال بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مشخص شد، اعداد و ارقامی که با توجه به درآمدهای دو باشگاه در سال جاری قابل تامل است!

به گزارش ایران پژواک، بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ که امروز (چهارشنبه) از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، در بخش بودجه شرکت های دولتی سودده و سربه‌سر در سال ۱۴۰۰، نام دو شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) و استقلال به چشم می‌خورد که بر اساس آن میزان درآمدها و هزینه‌ها برآورد شده است.

پرسپولیس

بر اساس برآورد صورت گرفته از سوی دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۰، میزان درآمدهای شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) معادل ۹۵ میلیارد تومان و هزینه های این شرکت معادل ۹۴ میلیارد و ۸۵۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان لحاظ شده است و در بخش دارایی های جاری میزان ذخایر و اندوخته ها معادل ۱۷۷ میلیون تومان و سایر دارایی های جاری ۷۲۳ میلیون تومان اعلام شده که مجموعا رقم ۹۰۰ میلیون تومان را در بخش حساب های سرمایه ای (دارایی های جاری) نشان می دهد.

استقلال

همچنین میزان درآمدهای شرکت ورزشی فرهنگی استقلال معادل ۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و هزینه‌های این شرکت معادل ۶۹ میلیارد و ۴۹۸ میلیون تومان لحاظ شده است و در بخش دارایی های جاری میزان ذخایر و اندوخته‌ها معادل ۲۰ میلیون و سایر دارایی های جاری صفر اعلام شده که مجموعا رقم  ۲۰ میلیون تومانی را در بخش حساب‌های سرمایه‌ای (دارایی‌های جاری) نشان می‌دهد.

مقایسه استقلال و پرسپولیس

به این ترتیب درآمدهای شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، هزینه های این باشگاه ۲۵ میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان و مجموع دارایی‌های جاری این باشگاه ۸۸۰ میلیون تومان بیش از شرکت ورزشی فرهنگی استقلال است!

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی