محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همه تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند انگیزه دو چندانی دارند ولی امیدوارم فردا بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

به گزارش ایران پژواک، محمود فکری سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های تهران، توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم و بازیکنان روحیه بسیار خوبی دارند و آماده این بازی هستند. همه تیم‌هایی که برابر استقلال بازی می‌کنند، انگیزه دوچندانی دارند و امیدواریم که بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

او درباره مصدومان تیمش گفت: ما پنج مصدوم داریم. سیاوش یزدانی، دیاباته، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری مصدومان تیم ما هستند. وریا کیستی که در پایش وجود داشته و تا زمانی که درد را تحمل کند می‌تواند بازی کند و بعد از آن باید آمپول بزند و به خاطر این مساله او را در این بازی نداریم. ما بازیکنان خوبی داریم که در بازی برابر صنعت نفت می‌توانند به ما کمک کنند.

فکری افزود: دو تن از بازیکنان آرش رضاوند و مسعود ریگی در بازی برابر پیکان آسیب دیدند. ما دوست داشتیم فضایی پیش بیاید که داوران بتوانند قضاوت خوبی داشته باشند اما فضای داوری با ما نامهربان است. در بازی برابر پیکان دو بازیکن تیم با با خشونت مصدوم شدند اما داور یک کارت هم به خاطر این مصدومیت‌ها نداد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: اشتباهاتی که در آفساید و پنالتی‌ها  باعث شده تعداد آسیب دیدگی‌های ما بیشتر شود. دیاباته در یک تمرین تفریحی آسیب دیده است و شاید به خاطر آماده نبودن و شرایط زمین دچار این مصدومیت شده است. فرشید اسماعیلی در زانویش درد داشته است و لازم شده است که استراحت کند. ما فرصت کافی برای بدنسازی و فشار بیش از حد نداشتیم و از طرفی بحث آسیب دیدگی ربطی به کادر فنی ندارد و شاید مربوط به گذشته باشد.

او درباره عملکرد تیمش در بازی برابر پیکان گفت: یکی از راه‌های رسیدن به گل در بازی‌هایی که بسته می‌شود، ما باید از ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور یا کارهای ترکیبی استفاده کنیم. ما سعی کردیم یک سری از این کارها را انجام دهیم اما بازیکنان ما دقت لازم را نداشتند. ما باید روی این مسائل کار کنیم. حریف‌های زیادی هستند که روبروی ما بسته بازی می‌کنند و باید حواسمان به این مساله باشد.

فکری درباره فیلم‌هایی که نشان از عدم هماهنگی کادر فنی در تیم دارد، خاطرنشان کرد:  اینکه به استقلال هجمه وارد می‌شود، یعنی این تیم دارد راه خودش را درست می‌رود. ۱۶ تیم در لیگ برتر است و ما در بازی برابر ماشین‌سازی و هم در بازی برابر پیکان شاهد چنین فیلم‌هایی بودیم. من خودم به عمران‌زاده گفته بودم که مرادمند را دقایق آخر به جلو بفرستد اما آقای مرفاوی هم خبر نداشت و مخالفت کرد. این دوربین‌ها چرا از نیمکت‌های دیگر فیلم نمی‌گیرد؟ کسانی که به استادیوم می‌آیند، نباید تنش در فضای فوتبال ایجاد کنند. اینکه ما کسانی را مامور کنیم که از نیمکت‌های استقلال فیلم می‌گیرد فکر نمی‌کنم کار درستی باشد. امیدوارم که دوستان سازمان لیگ، حساسیت بیشتری داشته باشند. با گذر زمان تیم‌مان دارد آمادگی لازم را به دست می‌آورد اما  به بدخواهان نباید اجازه دخالت را دهیم و نباید بازیچه دست دشمنان شویم.

سرمربی استقلال درباره لغو بازی‌های پرسپولیس اظهار کرد: من نظر خاصی ندارم. آقای مهدی گفتند که بازی‌های عقب افتاده انجام می‌شود و بعد داربی برگزار می‌شود. حتما برای این کار تمام جوانب در نظر گرفته شده است. امیدوارم در بازی دربی، شرایط برابری وجود داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی