محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکن شاید دوست داشته باشد ۹۰ دقیقه بازی کند اما در هر حال من چیز خاصی از ناراحتی و دلخوری از قایدی ندیدم.

به گزارش ایران پژواک، محمود فکری در نشست خبری بعد از دیدار شهرخودرو و استقلال اظهار داشت: جا دارد هم از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم و به مجموعه تیم تبریک بگویم که زحمات زیادی می کشند که تیم را سروشکل می‌دهند. در مجموع بازی قشنگی از طرف هر دو تیم صورت گرفت. در هر دو  نیمه بازی جوانمردانه ای شد که هر بیننده از از تماشی آن لذت می برد. خدا را شکر که توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و جا دارد به تیم شهرخودرو هم تبریک و خسته نباشید بگویم و امیدوارم در بازی های آتی موفق باشند.

وی افزود:قبل از ۱۰ نفره شدن بازی خوبی انجام دادند، خیلی ما را اذیت کردند و قبل و بعد از ۱۰ نفره شدن فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد کردند. یکی دو موقعیت آنها داشتند که شاید ما خوش شانس بودیم که تیر دروازه اجازه نداد بازی برابر شود و حریف به گل برسد. در مجموع این تیم یکدست است و بازیکنان خوبی دارد. این تیم مربی جوانی دارد ولی مربیان با تجربه ای کنار او هستند. این تیم هم می‌تواند بازی های خوبی ارائه بدهد و هم جزو تیم های بالای جدول باشد.

فکری در خصوص نادری نیز گفت: وضعیت این بازیکن در حال بررسی است و قرار است فردا از پای وی عکسبرداری شود و امیدواریم مشکل خاصی نباشد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه ظاهرا قایدی از تعویض خود دلخور است عنوان کرد: (با خنده) به هر حال من چیز خاصی از ناراحتی و دلخوری از قایدی ندیدم. بازیکن شاید دوست داشته باشد ۹۰ دقیقه بازی کند. او در بازی های قبلی کامل بازی کرده و چون ما ۲ بر صفر جلو بودیم برای جلوگیری از مصدومیت و همچنین شرایط تیم او را تعویض کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

وی در خصوص اینکه در نیمه دوم آیا با حریف مدارا کردید گفت: من در رختکن به بازیکنان گفتم که حریف را کنترل کنیم و از اشتباهات آنها به گل برسیم. همین که دروازه ما بسته نگه داشته شد خیلی مهم بود.

فکری در خصوص غرامت باشگاه نساجی عنوان کرد: این سوال در مورد بازی نیست. ما فعلا اعتراض می زنیم تا ببینیم چه می شود.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا داوری مشکلی داشت یا خیر گفت: مگر در بازی های دیگر داشت؟ من فکر نمی‌کنم داوری بر ضرر شهرخودرو باشد، در مجموع داوری اشتباه خاص و آنچنانی نداشت که دو طرف ضرر کنند. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص شایعه حضو روانخواه در کادر فنی استقلال گفت: در حال حاضر تصمیم خاصی گرفته شده است. در مصاحبه قبلی در تمرین استقلال به خبرنگاران گفتم اگر نیاز باشد در هر بخشی کسی را اضافه کنیم این کار را خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی