• ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
  • کد خبر: 19275
میلیچ

تصمیم امروز محمود فکری نسبت به در اختیار قرار دادن میلیچ، باعث واکنش های زیادی بین هواداران استقلال در فضای مجازی شد.

به گزارش ایران پژواک، در تمرینات استقلال پیش از بازی با گل گهر، محمود فکری در صحبت هایی که با اصحاب رسانه داشت، اعلام کرد که بازیکنان استقلال برای جلوگیری از ایجاد حاشیه در تیم، از فعالیت زیاد در فضای مجازی اجتناب کرده و حضور در اینستاگرام را کاهش دهند.

پس از این صحبت ها، آبی پوشان راهی سیرجان شدند و محمود فکری تصمیم گرفت محمد دانشگر را در پست دفاع چپ قرار دهد. این در حالی بود که هواداران استقلال انتظار داشتند تا هروویه میلیچ مدافع کروات این تیم در ترکیب اصلی آبی پوشان حضور داشته باشد ولی این اتفاق رخ نداد.

در زمان برگزاری دیدار، شایعاتی در فضای مجازی مطرح شد مبنی بر اینکه به دلیل وقوع زلزله در کشور کرواسی، میلیچ روحیه مناسب برای حضور در بازی را نداشته و فکری به همین دلیل ترجیح داده است تا بجای این بازیکن کروات، از محمد دانشگر در پست او استفاده کند.

اما یک روز پس از بازی استقلال و گل گهر، میلیچ در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که او مشکلی برای بازی نداشته و بدون دلیل خاصی در این بازی حضور نداشته است. میلیچ در این پست نوشت: « نیمکت نشینی بدون دلیل! اشکالی ندارد همیشه از تیم حمایت کنید، دیروز برد خوبی به دست آوردیم و هم تیمی هایم خوب کار کردند.»

این پستی که میلیچ در اینستاگرام منتشر کرد، به مذاق فکری خوش نیامد. او تشخیص داد که میلیچ نسبت به نیمکت نشینی در بازی با گل گهر معترض بوده و امروز مانع از حضور این مدافع کروات در تمرین آبی پوشان شد و باشگاه استقلال ینز با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که میلیچ در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

این تصمیم استقلالی ها با واکنش میلیچ مواجه شد. او در مصاحبه ای کوتاه گفت: من هیچ کار اشتباهی انجام ندادم و به مانند همیشه از تیم حمایت کردم. اول از همه من می‌خواهم به باشگاه بروم و ببینم چه پیش آمده چون این مسأله خیلی خنده دار است و فکر میکنم که این تنها یک جوک بد است.

به هر حال هر چند به نظر می رسد این اتفاق درون باشگاه استقلال بیش از اندازه بزرگ شده و کادرفنی استقلال و مدیران این تیم می توانستند به سادگی این قضیه را مدیریت کنند و آن را حل کنند ولی این اتفاق باعث شد هواداران استقلال در فضای مجازی نسبت به تصمیم باشگاه واکنش نشان دهند.

بخشی از هواداران استقلال معتقدند پست میلیچ آنقدر حاشیه ساز نبوده که نیاز به واکنش باشگاه استقلال باشد. عده دیگری از هواداران نیز معتقدند تصمیم فکری در این زمینه درست بوده و باید با این مدافع کروات برخورد می شد.

در زیر تعدادی از توئیت های هواداران استقلال را با یکدیگر مرور می کنیم:

میثم: اصلا فرض بر این بگیریم که میلیچ تخلفی کرده و فکری اشتباهی نداشته. بحث اینه این قضیه باید بهتر مدیریت میشد. حالا آقای فکری که از فضای مجازی انتقاد میکنی... الان کی از طریق همین فضای مجازی استقلال رو وارد حاشیه کرد؟

یک او منفی: تو قضیه میلیچ مربی تصمیم درستی گرفت، پست میلیچ اشتباه بود اونم تو شرایطی که میدونس هوادارا سرش حساسن و شاید دنبال استفاده از همین بود. مسئله اینه چرا باید این اتفاقو جار بزنیم؟ تذکر و برخورد درسته اما چه نیازی به رسانه ای کردن بود؟ نمیشه یکبار هم شده در خفا با بازیکن برخورد کنید؟

الف لیمیت: آقای فکری قصدم تخریب نیست، انتقاده. دم دربی تیم نیاز به آرامش داره، هوادارا نیاز به اتحاد دارن. اگه میلیچ خطایی هم داشته بخاطر آرامش تیم باید رسیدگیشو به بعد از دربی موکول میکردی.

ابوالفضل: این خبر که میلیچ رو تو تمرین شرکت ندادن عادیه مثل دیاباته ولی خب مثل دفعه قبل همه چی با سلام و صلوات حل میشه و تنها میخان اقتدار مربی حفظ بشه که خوبم هست البته امیدوارم تا قبل دربی همه چی راست و ریست شه و برگرده

روزبه: عزیزان، فکری گفت استوری ممنوع، میلیچ استوری گذاشت. به همین سادگی. برخورد انضباطی برای دهنکجی به مربی. میلیچ حرف نداره توش شکی نیست ولی هرکس هرکاری‌دلش خواست بکنه تیم میپاشه. بیخیال شید

سینوهه: آقای فکری بخدا تا قبل اینکه میلیچ رو در اختیار باشگاه بذاری من یکی اصلاً به استوریش توجه نکردم، تو رو خدا آرامش رو به تیم بده، مدیریت کن، سیاست داشته باش.

علیرضا زین آبادی: کاری به حرکت محمود فکری ندارم ولی پست میلیچ هم جالب نبود.یه بازی نشستی بیرون ها.ولی سوال من از بعضی دوستان  استقلالی اینه چطور وقتی فرهاد مجیدی،طارق یا بلبلی یا مطهری رو تنبیه می کرد کسی داد و فغان سر نمی داد؟

سینا: فکری یه کار درست کرده باشه همین برخوردش با میلیچ بوده حالا شما جو راه بندازین علیه این حرکت چیزی عوض نمیشه، حالا اگه بیاد قبل دربی میلیچو ببخشه همتون ازش تشکر میکنین، ولی درواقع اگه این کارو کنه لایق توییتای الانتونه!

ساموئله دالابونا: درباره داستان میلیچ یه موضوعی رو جدی می‌گم که ایمان دارم ما در جریان حتی ۱۰٪ قضیه هم نیستیم و نمی‌دونیم واقعیت داستان از اولش که نیمکت‌نشینی میلیچ تو سیرجان بود چیه. پیشنهاد موکد دارم تا زمانی که همه چیز روشن یا مختومه بشه نه پشت فکری باشید و نه میلیچ و اخبارشو بازنشر نکنید لطفآ.

کاملن جدی: هر مجموعه ای نیاز به نظم داره و حفظ شدن این نظم به تیم کمک میکنه، دیروز گفتم کار میلیچ اشتباه بود و الانم میگم میره باشگاه و انشالا که چیزی نیست
آبی متمایل به استقلال: بدون هیچ دلیل منطقی طرف رو نیمکت نشین کرده،بعد الان میگن مقصر میلیچ هست چون اول اون استوری گذاشته چرا دلیلی که میلیچ مجبور شده استوری بذاره رو فراموش کردین؟

عسل چشمون: با اینکه میدونم خوشتون نمیاد ولی متاسفانه تو جریان فکری و میلیچ، حق با حج محموته. امیدوارم به زودی مشکل حل شه. واسه دربی آتیش بازی داریم

صدرا: چرا وقتی فکری گفت تو اینیستا فعالیت نداشته باشین میلیچ استوری گذاشت؟ مگه میلیچ تحت قرارداد استقلال نیس؟ چرا رفتین پشت میلیچ وایستادین؟ مگه الان تیم صدر نیس؟ هرچقدر فکری بد باشه چرا به شایعات دامن زدین چرا وقتی همه میگن حمایت کنین پشت استقلال رو خالی کردین؟

علی: واقعاً درکتون نمیکنم بعد از اینکه تیم نسبتاً از حاشیه خارج شده بازیکن بعد از برد اومده پست گذاشته که محمود فکری بی‌دلیل منو نیمکت نشین کرده. کارش اشتباه بود. باشگاه باید باهاش برخورد میکرد. و کرد. تمام.

میم: حرکت میلیچ درست نبود چرا سر هر چیزی علیه فکری جبهه میگیرید؟ رسانه ها کم دشمنی نمیکنن شما چرا اینقد به حاشیه دامن میزنید وا بدید تو هر مسئله باید دخالت کنید؟

پوچامیر: میدونید چرا ما پشت میلیچ درمیایم؟ چون امثال میلیچ و شیخ بارها و بارها گفتن از تیم حمایت کنید؛ اما تهش چیشد؟ دعوت شدن به کمیته انضباطی باشگاه. ولی یکی مثل فرشیدباقری که مارو جیره خوار خطاب کرد و عملا گفت که دلش با تیم نیست، کاپیتان شد و هروقتم بازی کرد به تیم ضرر زد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی