محمود فکری

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش استحقاق زدن چند گل دیگر را هم مقابل آلومینیوم داشته است.

به گزارش ایران پژواک، محمود فکری بعد از پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری عنوان کرد: جا دارد به هردو تیم خسته نباشید بگویم. بازی خیلی خوبی بود. هردو تیم به دنبال فوتبال بودند و دنبال ضد فوتبال و بازی بسته نبودند. آلومینیوم بازی خوبی ارائه داد. این تیم مهاجمان خطرناکی دارند که می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز شوند. جا دارد از تک تک بازیکنان تشکر کنم. آنها چه در دفاع تیمی و چه در دفاع خطی و دروازه بان ما سعی کردند گل نخوریم. این مساله یک امتیاز است. بابت تلاش بازیکنان به آنها تبریک می گویم. این بازی‌ها از برخی مسابقاتی که رویشان حساب بیشتری می‌شود سخت تر است.

وی ادامه داد: خداراشکر که بچه ها توانستند بازی خوبی ارائه بدهند و 3 امتیاز شیرین را به دست بیاوریم. می‌توانستیم در هردو نیمه گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم اما همین که توانستیم گل نخوریم و دو بر صفر بیرون بیاییم از بچه ها تشکر می‌کنم.

سرمربی استقلال درباره عملکرد داور و اعتراض آلومینیومی ها تاکید کرد: داور بازی امروز در مجموع خوب سوت زد. یکسری اشتباهات بود که باید ببینیم در بحث کارشناسی چطور بوده است. در مجموع او خوب بازی را کنترل کرد. در جاهایی هردو تیم اعتراض داشتند. البته تیم آلومینیوم به همه صحنه ها اعتراض داشتند!

فکری افزود: من از سازمان لیگ می‌خواهم کنترل بیشتری روی نیمکت ها و تیم ها داشته باشند. چون به خصوص در نیمه اول سر و صدا خیلی زیاد بود. شاید آرامش بازی گرفته شد. در مجموع به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. از آنها ممنونم.

وی درباره تفکراتش برای دربی و اینکه آیا سورپرایزی دارد یا خیر، گفت: سورپرایز خاصی برای دربی نداریم. اینکه بخواهیم شرایط جدیدی ارائه بدهیم اینطور نیست. البته به شرایط مسابقه نیاز است کارهایی انجام بدهیم اما در مجموع سعی می‌کنیم با انگیزه و با قدرت وارد دربی شویم.

فکری درباره احتمال فیکس شدن دیاباته در دربی خاطرنشان کرد: تا روز بازی اتفاقات زیادی می‌افتد. همین که شیخ دیاباته رسید و محمد نادری هم اگر مشکل خاصی پیش نیاید، اضافه می‌شود. مصدومان ما می‌رسند و امیدوارم با ترکیب کامل مان در بازی ها باشیم. به بچه ها گفتم اگر همه در اختیارمان باشند، کارمان سخت می‌شود اما دست مان بازتر است. امیدوارم از این به بعد بچه ها کمتر آسیب ببینند و همه را در اختیار داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی