• ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
  • کد خبر: 19553
برف

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای از بارش برف و باران در محورهای استان های کردستان، زنجان، کرمانشاه، مرکزی، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش ایران پژواک، مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها از افزایش ۰.۱ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

براساس تصاویر اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، از ۲ هزار و ۲۶۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، تردد وسایل نقلیه نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۰.۱ درصد افزایش یافته است.

دیروز (شنبه) اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۳۰۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، از کاهش تردد ۱۲.۱ درصدی نسبت به روز قبل حکایت داشت.

این مرکز همچنین از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) خبر داده است.

اطلاعیه دیروز این مرکز از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال برای ساعاتی خبر میداد که بر این اساس، در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز (یکشنبه) تا ساعت ۲ بامداد فردا، از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا، از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه اعلام شد.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه اعلام شد.

البته مرکز مدیرت راه‌ها اجرای این محدودیت‌ ها را منوط به افزایش حجم تردد کرده  و اعلام کرده بود که در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها، برطرف می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی