محمود فکری

محمود فکری سرمربی تیم استقلال گفت: از هواداران خواهش می‌کنم باهوش باشند، چون خیلی‌ها دنبال این هستند که تیم را به هم بریزند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

به گزارش ایران پژواک، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار فردا (دوشنبه) تیمش مقابل تراکتور تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه (س) و فرا رسیدن سالگرد درگذشت رضا احدی را تسلیت می‌گویم. بازی فردا سخت است. تراکتور تیم خوبی است و از زمانی که مسعود شجاعی سرمربی این تیم شده، بازی‌های خوبی انجام داده و شرایط خوبی در جدول دارند.

وی در ادامه افزود: تراکتوری‌ها از هفت بازی گذشته ۱۴ امتیاز گرفته‌اند و شرایط خوبی در جدول دارند. بازی در تبریز کار ما را سخت خواهد کرد، اما از طرف دیگر بازیکنان از نظر روحی و جسمی شرایط خوبی دارند و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم و در نهایت سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه برخی‌ها اعتقاد داشتند شیخ دیاباته بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای است، اما وقتی در ابتدای نیمه دوم بازی با پرسپولیس به میدان رفت، مدعی شدند او بازیکن ۲۰ دقیقه‌ای است، گفت: شیخ یکی از بازیکنان حرفه‌ای و خوب ما بوده و سال گذشته آقای گل شده است. من به‌عنوان سرمربی تیم با توجه به فضایی که به وجود آمده است باید هزینه‌هایی را بدهم. این بازیکن را در ابتدای نیمه دوم بازی با پرسپولیس به زمین فرستادیم، چرا که اعتقاد داشتیم شیخ می‌تواند به ما کمک کند و اگر بدنش آماده نیست، باید او را در شرایط مسابقه قرار دهیم تا هم در بازی‌های لیگ و هم در آسیا به استقلال کمک کند. شیخ بازیکن بزرگی است و خودم به او اعتقاد دارم و امیدوارم هر چه سریع‌تر به مرز آمادگی برسد.

فکری در واکنش به شایعه روز گذشته مذاکره اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره استقلال با یکی از سرمربیان پیشین استقلال برای جانشینی او گفت: از هواداران خواهش می‌کنم باهوش باشند، چون خیلی‌ها دنبال این هستند که تیم را به هم بریزند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. این اجازه را به کسانی که بدخواه استقلال هستند، ندهند. هیچ اختلافی بین بنده و هیئت مدیره نیست. اعضای هیئت مدیره واقعاً تلاش زیادی می‌کنند. از ابتدای فصل بدهی‌های زیادی داشتیم که با تلاش مدیریت و هیئت مدیره محترم خیلی از بدهی‌ها پرداخت و مشکلات کمتر شد.

وی با تشکر از اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: من و خلیل‌زاده هر چند روز یک بار به صورت تلفنی با هم صحبت می‌کنیم و احترام زیادی برای ایشان قائلم. اگر مربی نتیجه نگیرد، باشگاه حق دارد دنبال سرمربی بگردد، اما وقتی تیمش در صدر قرار دارد یا با یک بازی کمتر دوم است، مدیریت باشگاه قطعاً این فضا را به وجود نمی‌آورد که مشکلی ایجاد شود. باید از شخص خلیل‌زاده و هیئت مدیره تشکر کنم، ما ارتباط خوبی با هم داریم. طرفداران استقلال هم باهوش باشند و اجازه ندهند اختلافی ایجاد شود و تیم استقلال را از جایگاهی که دارد، پایین بکشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی