• ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
  • کد خبر: 19579
محمود فکری

سرمربی استقلال از هواداران تیمش خواست که در مقابل حاشیه سازان هوشیار باشند.

به گزارش ایران پژواک، تیم استقلال تهران موفق شد با نتیجه سه بر یک تراکتور را در تبریز شکست داده و به صدر جدول صعود کند. صحبت های محمود فکری، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی را در ادامه بخوانید:

در مجموع بازی قشنگی شد

به هر دو تیم خسته نباشید عرض می کنیم. در هر دو نیمه شاهد بازی خوبی بودیم. شاید باد کمی کیفیت بازی را پایین آورد اما در مجموع بازی قشنگی شد و موقعیت های زیادی روی دو دروازه شاهد بودیم. خدا را شکر که بچه های ما از فرصت به دست آمده در نیمه اول استفاده کردند و جلو افتادیم. در نیمه دوم برنامه هایمان را به بچه ها ارائه کردیم و آنها خدا را شکر توانستند بازی خوبی انجام دهند و با گل های دوم و سوم فاصله خوبی به وجود آوردیم.  امیدوار هستم که این روندمان را حفظ کرده و به امید خدا بتوانیم صدرنشینی را حفظ کنیم و بازی های بهتر همراه با امتیاز کامل را داشته باشیم.

روی توانایی های خودمان به گل رسیدیم

ما برای پرس کردن در جلو با توجه به نفراتی که داشتیم برنامه داشتیم و از توانایی بازیکنانمان در این پست استفاده کردیم. نمی شود گفت که روی ناتوانی بازیکنان حریف پیروز شدیم. ما از قبل برنامه داشتیم و بچه ها خدا را شکر توانستند بازی هوشمندانه ای کرده و پرس های لازم را در جلو انجام دادند و به گل رسیدیم.

هواداران خیلی حواسشان جمع و باهوش باشند

صحبتی که با هواداران استقلال دارم این است خیلی حواسشان جمع و باهوش باشند؛ خیلی ها از درون و بیرون به دنبال ضربه زدن به تیم هستند. نباید بازیچه دست خیلی شوند. به هر حال ما دوست و دشمن زیاد داریم و با تمام وجود در تلاش هستند که به تیم، بازیکنان، مدیریت و کادر فنی ضربه بزنند. استقلال این فصل می تواند به امید خدا و اتحاد و یکدلی مجموعه اتفاقات خوبی رقم بزند. فقط اینکه هواداران باید باهوش باشند و آتو دست کسی ندهیم. می بینیم که چه کسانی در تلاش هستند که به تیم ضربه بزنند؛ چه آنهایی که بیرون تیم بودند و چه آنهایی که درون تیم بودند. همیشه این مشکل را با دوستان داشته ایم. من تاکید می کنم که اجازه ندهیم این آقایان به اهداف خود رسیده و به استقلال ضربه بزنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی