مهدی هاشمی‌نسب

مهدی هاشمی‌نسب، مربی فولاد خوزستان گفت: متأسفانه بعضی‌ها که ادای آدم مظلوم‌ها را درمی‌آورند از الفاظی استفاده می‌کردند که من به‌عنوان یک آدم بد از این الفاظ استفاده نمی‌کنم.

به گزارش ایران پژواک، جروبحث نیمکت‌نشینان دو تیم پرسپولیس و فولاد باعث شد مهدی هاشمی‌نسب و حمید مطهری از داور مسابقه کارت زرد بگیرند. مربی تیم فولاد که بعد از مسابقه در کنفرانس به صورت غیرمستقیم علیه برخی نیمکت‌نشینان تیم حریف صحبت کرده بود در خصوص عواقب مصاحبه‌اش گفت: عده‌ای در فضای مجازی چرندیاتی برایم نوشتند که اهمیتی ندارد و این حرف‌ها پشیزی برای من ارزش ندارد و به کار خودم می‌رسم. هرچه بود گذشت، منتها چیزی که ناراحت‌کننده بود عدم توجه داور به حرف‌های برخی آقایان بود. همه داشتیم می‌شنیدیم که کنار زمین از چه حرف‌هایی علیه داور استفاده شد. متأسفانه بعضی‌ها که ادای آدم مظلوم‌ها را درمی‌آورند از الفاظی استفاده می‌کردند که من به‌عنوان یک آدم بد از این الفاظ استفاده نمی‌کنم.

هاشمی‌نسب ادامه داد: ما بالا و پایین این فوتبال را دیده‌ایم و حداقل آنهایی که در فوتبال هستند شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند. اینکه جلوی دوربین ادای آدم‌های خوب، باشخصیت و مظلوم را دربیاوریم نشان‌دهنده عمق شخصیت افراد است. 

هاشمی‌نسب پس از بازی در بخشی از صحبت‌هایش گفته بود من هم در پرسپولیس بازی کردم، ما هم یک زمان خاص بودیم. قبل از دربی یک‌اخطاره بودم و خطا می‌کردم و باید اخراج می‌شدم و دربی را از دست می‌دادم ولی داور می‌گفت آقای هاشمی‌نسب هفته دیگر در دربی بازی دارید. از او سؤال کردیم خاطرش هست کدام داور چنین حرفی به او زده بود که در جواب گفت: البته ایشان الان داور نیستند و پیشکسوت محسوب می‌شوند. الان اسم ایشان را بیاورم چه چیزی تغییر می‌کند؟ هر کس بینشی دارد و در اصول من نیست به اصطلاح آدم‌فروشی کنم. خدا را شکر همه مرا می‌شناسند و می‌دانند در این موارد دروغ نمی‌گویم.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طاها IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    اینهمه اخراج قبل از دربیها اتفاق میفته نمونش همین کامیابی نیا که سه تا دربی نبود بخاطر اخراج و ۳کارته شدن. خیلی خیلی دروغ میگی حرف یک استقلالی متعصب رو درباره پرسپولیس نمیشه پذیرفت‌. هرچند ممکنه که داورها بخوان بخاطر جلوگیری از خشونت و تشویق به آرامش بیشتر برای جلوگیری از جنجال با جملاتی مثل اخراج شی دربی رو از دست میدی آرام تر بازی کن جو بازی رو کنترل کنن.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی