نیکبخت واحدی

علیرضا نیکبخت واحدی می‌گوید: هاشمی نسب این هفته خیلی از حقایق را گفت ولی متاسفانه گوش کسی بدهکار نیست و به جای پرداختن به مسائل، به شخصی که حرف زده حمله می‌کنند.

به گزارش ایران پژواک، علیرضا نیکبخت واحدی در بیشتر مصاحبه‌هایش به یاد دورانی که در پرسپولیس بازی می کرد می‌افتد. جالب است نیکبخت آن روزها را فراموش نمی‌کند و امروز هم در مصاحبه‌ای به نکته‌ای عجیب و غریب اشاره کرده است که در زیر می‌خوانید:

*در مورد نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال نظری ندارم و فقط امیدوارم یک شخص فوتبالی و از جنس فوتبال در نهایت بر مسند ریاست بنشیند و فوتبال ما را از این وضعیت نجات بدهد و باعث پیشرفت فوتبال ایران شود. خدا را شکر یکی مثل علی کریمی هم تصمیم گرفت روی کار بیاید و با استفاده از قانون جدید ثبت نام کرد، تیم کاملاً فوتبالی دور خودش جمع کرده و مهدی مهدوی‌کیا و سعید دقیقی هم مثل خودش از جنس فوتبال هستند.

*خوبی علی کریمی این است که از جنس فوتبال است و دلش برای فوتبال می‌سوزد و اینکه میادین بزرگ بین المللی را دیده و تجربه کسب کرده است. اگر هم ضعف و کمبودی وجود داشته باشد باید دیگران به او در حوزه‌های مختلف کمک کنند تا موفق شود و قرار نیست یک نفر به تنهایی همه امور را در اختیار داشته باشد.

*استقلال نتایج خوبی می‌گیرد و الان هم صدرنشین است و فکر می‌کنم این تیم می‌تواند با ادامه همین روند موفق باشد و در پایان فصل هم به قهرمانی برسد. نتیجه خوبی هم مقابل تراکتور گرفتند و فکر می‌کنم استقلال به آن بلوغ تاکتیکی که لازم داشت رسیده است و رفته رفته از این هم می‌تواند بهتر شود.

*در مورد هجمه‌هایی که این روزها علیه پرسپولیس صورت می‌گیرد هیچ حرفی ندارم. حتماً یک چیزی هست که همه دارند به آن اعتراض می‌کنند و همه در موردش حرف می‌زنند ولی یک عده انگار گوششان بدهکار نیست و خودشان را به نشنیدن می‌زنند و قصد ندارند در این وضعیت تغییری ایجاد کنند. مهدی هاشمی‌نسب این هفته خیلی از حقایق را گفت ولی متاسفانه گوش کسی بدهکار نیست و به جای پرداختن به مسائل، به شخصی که حرف زده حمله می‌کنند.

*وقتی در پرسپولیس بودم، یک بار دو کارته شده بودم و محروم بودم و به خاطر اینکه به دربی برسم آن را عقب انداختند و به زمان دیگری موکول کردند. به هر حال بازهم می‌گویم یک مسائلی هست که همه در موردش صحبت می‌کنند و باید به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی