• ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
  • کد خبر: 19633
استقلال

بازیکنان استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود دست به اعتراض زدند و پس از دربی در مصاحبه‌هایی این اعتراض را رسانه‌ای کردند.

به گزارش ایران پژواک، استقلال از بابت نتیجه‌گیری تا اینجای کار خوب عمل کرده و فعلاً صدرنشین فصل جاری لیگ برتر محسوب می‌شود. رابطه محمود فکری با شاگردانش گرم شده و همین مسئله نقش بسزایی در کسب نتایج مطلوب این فصل ایفا کرده ولی به‌نظر می‌رسد رابطه بازیکنان با مدیران ارشد باشگاه و به‌ویژه هیئت مدیره همچنان سرد است و این تیم روی بشکه باروت قرار دارد. در واقع اگر طی روزهای آینده به لحاظ مالی اتفاقات ویژه‌ای رخ ندهد، استقلال این قابلیت را دارد که با اولین نتیجه نامطلوب دوباره به حاشیه برود و شاهد موضع‌گیری مجدد بازیکنان علیه هیئت مدیره باشیم. دقیقاً مانند همان اتفاقی که پس از دربی پایتخت رخ داد. 

پرداخت مطالبات فصل قبل 
قبل از بازی با پرسپولیس قرار بود به هر کدام از بازیکنان این تیم ۳ تا ۵ درصد از مطالبات‌شان پرداخت شود ولی آبی‌پوشان زیر بار چنین دریافتی نرفتند و آن را به نوعی توهین تلقی کردند. مدیران باشگاه هم ترجیح دادند حرکتی نکنند که باعث برهم خوردن آرامش استقلال در آستانه جدال با حریف سنتی شود. البته دربی تمام شد و استقلالی‌ها به شدت علیه هیئت مدیره صحبت کردند. باشگاه نیز ۷۲ ساعت پس از آن مصاحبه‌های توفانی، مدعی شد قسمتی از مطالبات بازیکنان را به حساب آنها واریز کرده ولی ظاهراً چهره‌های قدیمی و نفراتی که فصل گذشته نیز در جمع بازیکنان استقلال حضور داشتند از این رویه به شدت شاکی هستند. آنها مدعی‌ هستند رقمی که باشگاه پرداخت کرده در واقع فقط قسمتی از مطالبات فصل قبل است که سررسیدشان متعلق به چند ماه قبل بود و قرار بود اواخر تابستان پرداخت شود اما باشگاه استقلال نه تنها چند ماه در تسویه‌حساب تعلل کرده، بلکه همان مطالبات را نیز هنوز به طور کامل نپرداخته و طوری وانمود می‌کند که گویی قسمتی از قراردادهای این فصل را داده است. 

به دنبال پول این فصل 
بازیکنان استقلال از بابت عدم دریافت مطالبات فصل جاری خود شاکی هستند و همین مسئله باعث اعتراض آنها به هیئت مدیره شده است. نفراتی که این فصل به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه شده‌اند، هر کدام حداکثر ۱۵ درصد دریافتی داشته‌اند ولی حکایت در مورد بازیکنان قدیمی کاملاً متفاوت بوده و آنها مدعی‌اند دریافتی مورد نظر در واقع فقط قسمتی از مطالبات فصل گذشته است و هنوز بابت این فصل با وجود سپری‌ شدن هفته‌های متمادی، پولی نگرفته‌اند. 

دریافتی مخفیانه 
در این‌ میان زمزمه دیگری نیز بین بازیکنان به گوش می‌رسد و برخی از استقلالی‌ها مدعی‌اند تعداد محدودی از مهره‌های تازه جذب شده، همان ابتدای فصل رقم قابل ملاحظه‌ای دریافتی داشته‌اند ولی این اتفاق برای همه نفرات رخ نداده است. ادعایی که البته مدیران باشگاه به هیچ عنوان آن را تأیید نمی‌کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی