عارف غلامی

پس از یک دیدار غیبت مقابل تراکتور، حالا به نظر می رسد که عارف غلامی مهیای بازگشت به ترکیب تیم فکری باشد.

به گزارش ایران پژواک، دربی ۹۴ برای خط دفاعی استقلال خوب پیش نرفت. محمدحسین مرادمند و عارف غلامی هر چقدر که در نیمه اول در مهار موقعیت های سرخپوشان خوب عمل کردند، اما در نیمه دوم به حدی ناامید کننده ظاهر شدند که انگار استقلال چند یار در زمین کمتر داشت.

شاید عارف غلامی در شهرآورد گذشته یکی از ناامید کننده ترین نمایش های چند سال اخیرش را داشت. بازیکنی که حتی خوش شانس بود که توسط رضا کرمانشاهی از زمین مسابقه اخراج نشد. عملکرد عارف باعث شد تا محمود فکری برای دیدار مقابل تراکتور او را نیمکت نشین کند.

عارف غلامی طی این مدت عملکرد بسیار خوبی با پیراهن استقلال داشت. این بازیکن به مهره اصلی خط دفاعی تیم های استراماچونی، مجیدی، نامجومطلق و فکری تبدیل شد و به خوبی شایستگی هایش را ثابت کرد و حتی به تیم ملی نیز دعوت شد اما این بازیکن در دربی تهران از لحاظ روحی به هم ریخته بود و هرگز نتوانست خودش را جمع و جور کند و به نظر می رسد فکری نیز برای خارج شدن غلامی از آن فشارهای روحی، در بازی گذشته به او استراحت داده باشد.

با این حال هواداران استقلال در فضای مجازی در این چند روز با انتشار تصاویر مربوط به چهره ناراحت عارف غلامی در تمرینات از او حمایت و تعصب مدافع جوان تیم را نسبت به تیم محبوبشان را ستایش کرده اند. بازیکنی که حتی خودش نیز یک ویدیو کلیپ از حضور موثرش در ترکیب استقلال طی این دو فصل منتشر کرد و صد البته کسی منکر توانایی های بالای این مدافع جوان و آینده دار آبی پوشان نیست.

به هر حال بزرگترین بازیکنان دنیا نیز در کارنامه خود روزهای خوب و بد دارند و عارف غلامی نیز از این قاعده مستثنی نیست. عملکرد او در دربی هرگز باعث نادیده شدن زحمات او در خط دفاعی استقلال نمی شود. میانگین نمرات عارف غلامی در فصل اخیر ۷ است، این نمره بالاترین نمره مدافعین استقلال در فصل اخیر است، با این اوصاف بنظر می رسد عارف غلامی خیلی زود به ترکیب آبی ها برگردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی