• ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
  • کد خبر: 19670
سایپا

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: در دقیقه ۱۰ مدافع سایپا که قصد زدن توپ را داشت با مهاجم استقلال برخورد کرد که داور به درستی تشخیص به ادامه بازی داد.

به گزارش ایران پژواک، حسین عسگری درباره ارزیابی‌اش از قضاوت تیم داوری دیدار استقلال و سایپا در نیمه اول اظهار داشت: در دقیقه ۱۰ مدافع سایپا که قصد زدن توپ را داشت با مهاجم استقلال برخورد کرد که داور به درستی تشخیص به ادامه بازی داد. در دقیقه ۱۹ هم بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند که در تصاویر تلویزیونی مشخص نشد چه اتفاقی رخ داده است.

وی ادامه داد: پس از پایان بازی هم دوربین به درستی نشان نداد چه درگیری ایجاد شد. در آن لحظه همرنگ پس از نشان دادن کارت زرد به محمد دانشگر قصد داشت تصمیم دیگری هم بگیرد. البته قانون توصیه کرده داور در صحنه‌های اینچنینی که بازیکنان و مربیان دو تیم دور هم جمع شده و یکدیگر را هل می‌دهند، باید مدیریت کند.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره اینکه به نظر می‌رسید تجمع بازیکنان و کادرفنی استقلال دور همرنگ مانع از نشان دادن کارت قرمز به دانشگر شده است، عنوان کرد: آن صحنه در پایان بازی اتفاق افتاد و یکی از روش‌ها برای جلوگیری از نشان دادن کارت قرمز این بود که استقلالی‌ها با تجمع دور داور و دور کردن دانشگر مانع از این موضوع شوند.

عسگری ادامه داد: دانشگر در آن لحظه حرکت غیر ورزشی انجام نداد اما ندیدیم آیا وی توهین کرده یا الفاظ رکیک به کار برده است؟ در ظاهر قضیه این است که داور لحظه‌ای از صحبت دانشگر شوکه شد اما پس از ۲۰-۱۰ ثانیه خود را کنترل کرد و تصمیم خود را تغییر داد. به هر حال  با توجه به اینکه در ورزشگاه نبودیم، نمی توانیم ثابت کنیم چه فعل و انفعالاتی رخ داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی