بورس

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان دورود، سیمان بهبهان و خدمات انفورماتیک در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سیمان لار سبزوار، کی بی سی و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش ایران پژواک، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۷ هزار و ۲۹۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۷۳۶ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۰ میلیارد و ۸ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۱ هزار و ۴۰۴ میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۳۰ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان دورود، سیمان بهبهان و خدمات انفورماتیک بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ایران ترانسفو، نوش مازندران و صنایع شیمیایی سینا بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۱۸۶ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان در ۴۹۴ هزار نوبت، آیفکس ۷۹ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۸۲۰ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سیمان لار سبزوار، کی بی سی و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان، بیمه کوثر و قاسم ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی