• ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
  • کد خبر: 20277
صمد مرفاوی

صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد تیمش مشکل بدنی ندارد، چرا که اگر غیر از این بود تا دقیقه ۴+۹۰ دنبال زدن گل برتری نبودند.

به گزارش ایران پژواک، صمد مرفاوی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: متأسفانه روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و بازیکنان از نظر روحی پایین آمدند. در نیمه دوم با بازیکنان صحبت کردیم و توانستند در زمین کارها را انجام دهند. این بازی در نهایت مساوی شد و امیدوارم در بازی‌های بعد بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. تیم حریف در زمین خودش بازی بسته‌ای انجام داد و کار ما سخت شده بود.

وی در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد استقلال مشکل بدنی دارد، تصریح کرد: اگر مشکل بدنی داشتیم چطور تا دقیقه ۹۰ حمله می‌کردیم؟! ما در دقیقه ۴+۹۰ فرصت گلزنی داشتیم. اگر مشکل بدنسازی داشتیم تا آخرین دقیقه بازی دنبال بردن نبودیم. فکر نکنم اینطور باشد که شما می‌گویید. ما بیشتر از مس دوندگی داشتیم، به خصوص در بحث حمله. مس فقط در زمین خودش بازی می‌کرد و به فکر ضدحملات بود.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه پنج بازیکن تیمش در جریان بازی تعویض شدند، گفت: تعویض برای چه چیزی گذاشته‌اند؟ ما می‌توانستیم پنج تعویض انجام دهیم که انجام دادیم. تعویض برای زمان‌هایی است که بازیکنی مصدوم شود یا سیستم بازی تغییر کند. سؤال شما به جا نبود!

مرفاوی که زمانی در کرمان مربیگری کرده است، ارزیابی‌اش از وضعیت فوتبال این استان را اینطور بیان کرد: من در استان کرمان مربیگری کرده‌ام. کرمان پتانسیل بالایی داشته و به لحاظ اقتصادی منابع خوبی دارد. کرمان در ورزش و فوتبال تیم‌های خوبی داشته است و دارد. شرکت مس این توانایی را دارد که استادیوم بسازد که این مسئله توانمندی استان کرمان را نشان می‌دهد.

وی در مورد داوری دیدار امروز خاطرنشان کرد: تعجب می‌کنم کمیته داوران چطور برای داورانش سیستم رادیویی ندارد که مثلاً در صحنه‌ای پنالتی شده باشد، به داور وسط اعلام کنند. در محوطه هجده قدم مس حرکت مشکوکی رخ داد. مطمئن نیستم، اما اگر اتفاقی افتاده بود، داور خط می‌توانست به داور وسط اعلام کند. داوران سیستم رادیویی نداشتند.

مربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه شهدای مس گفت: توپ‌ها را دیر به داخل زمین می‌فرستادند و برای من جای تعجب داشت کرمان با این بازی خوبی که انجام می‌دهد، چرا توپ‌ جمع‌کن‌هایش توپ را دیر می‌فرستادند. تیم مس فوتبال خوبی بازی می‌کند و چه دلیلی دارد توپ را دیر وارد زمین می‌کنید؟ چرا باید بازیکن‌ خودش را به زمین بزند؟

مرفاوی بار دیگر به داوری اشاره کرد و گفت: امروز داور را مقتدر ندیدم و در سوت‌هایش تعادل نداشت. تعجب می‌کنم چرا داوران سیستم رادیویی ندارند. به داور چهارم این موضوع را گوشزد کردم که گفت مقصر ما نیستیم. اگر سیستم رادیویی ندارید، پس چرا داور کنار خط گذاشته‌اید؟ او با چه چیزی تصمیمش را اعلام کند؟ پرچم هم در دستش نیست. از کار کمیته داوران واقعاً تعجب می‌کنم. اگر صحبت کنیم، می‌گویند داوران را تضعیف می‌کنند، در صورتی که خودشان داوران را تضعیف می‌کنند. امیدوارم شرایط داوران بهتر شود. فدراسیون باید به این چیزها توجه کند، وگرنه اینکه یک نفر رئیس شود و هشت سال باشد و برود، فایده‌ای ندارد. کسی بیاید که اهل عمل باشد، حرف زدن زیاد شده است. اگر کمیته داوران سیستم رادیویی ندارد، به چه دلیلی داوران کنار خط گذاشته‌اند؟ برای نمایش؟ واقعاً تعجب‌آور است.

وی درباره تأثیر حواشی اخیر استقلال روی این تیم یادآور شد: تأثیرات هر چیزی هست، کارمان را انجام می‌دهیم. مشکلات درون خانواده‌ای داریم که مدیریت و مسئولان پیگیر حل آن هستند. قرار نیست مسائل درون خانوادگی را به بیرون بگوییم و بین خودمان حل می‌کنیم. همه ذهن و تمرکزمان روی بازی‌های‌مان است تا شرایط استقلال را بهتر کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به بحث معاوضه سعید مهری با محمد دانشگر گفت: به هیچ عنوان بحث معاوضه نیست. دانشگر مدافع است، مهری هافبک. با چند بازیکن صحبت‌هایی برای انتقال به استقلال انجام شده است و اگر توافقی صورت گرفت، اعلام می‌شود. در نیم‌فصل دوم باشگاهی بازیکن خوبش را نمی‌دهد، مگر معاوضه‌ای در کار باشد. در حال حاضر تنها سعید مهری به ما اضافه شده است. همچنین سجاد آقایی را با عرفان محمدی در نساجی مازندران معاوضه کرده‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی