تارا

مرحله سوم طرح پیش‌فروش تارا ایران‌خودرو، از دیروز، سیزدهم اسفندماه آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

به گزارش ایران پژواک، در این طرح، خودرو تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه شده است و موعد تحویل این خودرو به ترتیب از مهر تا اسفند (نوع دستی) و بهمن و اسفند (اتوماتیک) سال آینده تعیین شده است.

در طرح پیش‌فروش مبلغ پیش پرداخت خودرو تارا با گیربکس دستی ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و با گیربکس اتوماتیک ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین در این طرح سود مشارکت و انصراف محاسبه نخواهد شد.

قیمت تارا در بازار چقدر است؟

هر چند فعالان بازار و اعضای اتحادیه نمایشگاه‌داران پیش‌بینی قیمت تارا در بازار را ممکن نمی‌دانند اما محاسبات صورت گرفته محدوده قیمتی این خودرو را روشن کرده است.

تجارت نیوز با اشاره به مبلغ پیش پرداخت تارا گزارش داده است: با درنظر گیری اصل دریافت حداکثر ۵۰ درصد قیمت مبنای خودرو در روز ثبت نام، بسیاری قیمت پایه تارا دنده‌ای را ۲۸۷ میلیون تومان و قیمت تارا اتوماتیک را ۳۸۵ میلیون تومان بر اساس شرایط زمستان ۱۳۹۹ برآورد می‎کنند.

 تارا چه زمانی به بازار می‌آید . اولین دور پیش فروش تارا در آخرین روزهای دی انجام شد. بنا بر اعلام حمید مرادی، قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال آینده، ۵۰ هزار دستگاه از این محصول تولید و روانه بازار شود. خودروی تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک و با موتور +TU۵ و گیربکس پنج دنده تولید می‌شود. در برنامه آینده تولید این محصول با گیربکس شش سرعته و موتور EF۷ پلاس قرار دارد.

به گفته وی برای خودروی تارا برنامه ۱۰ ساله توسعه بازار تعریف شده که ظرفیت تولید آن را به سالانه ۱۲۰ هزار دستگاه خواهد رسید.بیش از ۹۲ درصد از سازندگان این محصول از شرکت‌های قطعه ساز داخلی است. همچنین پلتفرم تارا، پلتفرمی کاملا جدید است و تمامی اجزای پلتفرمی، شبکه برق و الکترونیک، موتور و گیربکس این خودرو به دست توانمند مهندسان ایرانی طراحی شده است.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران‌خودرو خاطرنشان کرد: خودروی تارا از نظر ایمنی، عملکردی، کیفیت و امکانات رفاهی در میان خودروهای مشابه در بازار خودرو سرآمد خواهد بود. وی اعلام کرده است: بر روی پلتفرم اختصاصی ایران‌خودرو، سه محصول جدید در حال طراحی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی