• ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
  • کد خبر: 20381
کریم باقری

کریم باقری در طول دوران حرفه‌ای مربیگری خود فقط دستیار دوم بوده و پشت ‌سر آندره پانادیچ، سرتن چوک، زلاتکو کرانچار، خوآکین، مجتبی حسینی و حمید مطهری ماند و شاهد اعتراض او نبودیم.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس هر سال که قهرمان می‌شود استقلالی‌ها دنبال نقاط ضعف خود می‌گردند که چرا پرسپولیس قهرمان می‌شود ولی آنها هر سال ناکام می‌مانند و در روزهای حساس رقابت را به رقیب دیرینه خود می‌بازند. یکی از نقاط قوت پرسپولیس که به آرزوی استقلالی‌ها تبدیل شدن داشتن یک نفر در حد و اندازه کریم باقری است که تیم را جمع و جور کند و اجازه ورود حاشیه را به تیم ندهد. در لیگ بیستم حنیف عمران‌زاده آمد تا با الگوبرداری از کریم باقری در استقلال تأثیرگذار باشد اما هر روز خبر می‌رسید یک بازیکن استقلال قهر کرده و نیامده یا وسط تمرین بازیکنان قهر می‌کردند و می‌رفتند. با این حال دوران حنیف هم تمام شد و استقلال در حسرت یکی مثل کریم باقری مانده است. 

فرهاد مجیدی در بدو حضورش اسم پیروز قربانی را به عنوان مربی اعلام کرد تا در کادر فنی این تیم قرار گیرد. باشگاه استقلال به تکاپو افتاد تا رضایتنامه قربانی را از سایپا بگیرد و موفق شدند مدیران و کادر فنی سایپا را راضی کنند اما در دقیقه آخر پیروز قربانی اعلام کرد جایش در سایپا خوب است و نمی‌خواهد این تیم را به مقصد استقلال ترک کند. قربانی در یک مصاحبه گفته که حاضر نیست دستیار دوم باشد و ‌شأن او نیست که در این پست برای باشگاه استقلال کار کند و فقط به عنوان دستیار اول حاضر است در خدمت استقلال باشد. 

کریم باقری با ۸۷ بازی ملی و ۵۰ گل ملی کارش را در پرسپولیس به عنوان دستیار دوم یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس شروع کرد. آقاکریم که سابقه بازی در تیم‌های چارلتون، آرمینیا بیلفلد و السد قطر را دارد بعد از رفتن گل‌محمدی در مقطع اول مربیگری خود در پرسپولیس خانه‌نشین شد و با برانکو برگشت. باقری در طول دوران حرفه‌ای مربیگری خود فقط دستیار دوم بوده و پشت ‌سر آندره پانادیچ، سرتن چوک، زلاتکو کرانچار، خوآکین، مجتبی حسینی و حمید مطهری ماند و شاهد اعتراض او نبودیم. باقری که حتی پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را هم داشته پا را فراتر از توانش نمی‌گذارد و برای خدمت به پرسپولیس در کارش غرور ندارد اما در استقلال چطور؟

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسماعیل IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    کریم یه دونست و مرامش خواستی و منحصر به فرد.قلبا دوسش دارم و با شنیدن اسمش حالم خوب میشه
  • سیدمحمدعلی نجفی IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    حرف حساب جواب نداره دست زدن داره چون الان در نایابیه
  • سید جمال IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 0
    واقعأ نام کریم باقری , بمب روحیه است برای پرسپولیسی ها, خداییش استقلالی ها هم دوستش دارن به خاطر مرامش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی