• ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
  • کد خبر: 20535
خودرو

امروز هم مانند روزهای گذشته در بازار خودروهای داخلی ثبات قیمت حاکم است و با این وجود روند قیمت برخی از خودروها مانند ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ کماکان کاهشی است.

به گزارش ایران پژواک، امروز هم قیمت ها در بازار خودرو ثبات داشته اند به طوری که پراید ۱۱۱ طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی ۱۲۳ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۳۱ نیز در این مدت بر روی ۱۰۶ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۳۲ و ۱۵۱ نیز به ترتیب امروز ۱۱۳ و ۱۰۷ میلیون تومان قیمت داشته اند.

در بین خودروهای پژو اما امروز روند قیمت ها ریزشی بوده است و با این وجود که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در این مدت بر روی ۱۸۵ میلیون تومان ثابت مانده است ولی تیپ ۵ این خودرو در این مدت ۱ میلیون تومان دیگر ارزان شده است و این خودرو امروز به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ نیز امروز ۱ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو امروز به قیمت ۱۹۸ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس ساده نیز امروز ۱ میلیون تومان دیگر ارزان شده است و این خودرو امروز به قیمت ۲۰۷ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز امروز ۳ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو امروز به قیمت ۳۸۵ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای تیبا نیز تیبا ۲ امروز ۱ میلیون تومان دیگر ارزان شد و این خودرو در حال حاضر ۱۲۶ میلیون تومان قیمت خورده است و تیبا صندوقدار اما در این مدت ثبات قیمت را تجربه کرده است و این خودرو در حال حاضر ۱۱۸ میلیون تومان قیمت دارد.

در بین خودروهای گروه دنا نیز قیمت دنا معمولی در این مدت بر روی ۲۶۴ میلیون تومان ثابت بوده است و دنا پلاس دنده ای توربو امادر این مدت ۳ میلیون تومان دیگر ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودروها داخلی در جدول زیر آمده است:

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی