• ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
  • کد خبر: 20571
بایدن

در دوران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ترامپ بارها ادعا کرد جو بایدن مشکل زوال عقل دارد و دچار آلزایمر است.

به گزارش ایران پژواک از اسپوتنیک، برخی کارشناسان این ادعاهای آقای ترامپ را جنگ تبلیغاتی ترامپ بر علیه بایدن توصیف کردند.

این کارشناسان هم به عملکرد ذهنی آقای بایدن حتی در دوران میان سالی اشاره می کردند و مدعی بودند که بایدن حتی در آن زمان هم بخش هایی از سخنرانی های خود را فراموش می کرد و یا اینکه بخش هایی از سخنرانی های دیگران را به سرقت می برد و وی بارها متهم به سرقت ادبی شده بود.

البته با توجه به اینکه ملانیا ترامپ همسر ترامپ هم در برخی سخنرانی های خود سرقت ادبی کرده بود کارشناسان باور داشتند که خوب دو کاندیدا به قول معروف "یر به یر شده اند".

مضاف بر همه اینها ترامپ هم خیلی جوان تر از بایدن نبود که بخواهند بگویند مثلا بایدن دچار کهولت سن است اما ترامپ نیست.

گو اینکه ظاهرا از نظر جسمانی ترامپ مقداری بهتر از بایدن بود.

خوب فرصت هم به نفع بایدن بود، چرا که حدود هفتاد میلیون آمریکایی معادل حدود نیمی از رای دهندگان این کشور از ترامپ نفرت داشتند و حاضر شدند برای اینکه ترامپ سر کار نیاید به بایدن رای دهند و او را رییس جمهوری کنند.

همه اذعان دارند که بیش از ۸۰ درصد آنهایی که به بایدن رای دادند هیچ علاقه ای به او نداشتند و به این دلیل می توان گفت در زمینه محبوبیت احتمالا آقای بایدن در داخل آمریکا ته جدول قرار داشته باشد.

از همان ابتدا هم بایدن بسیاری مسایل را فراموش می کرد و خوب نشانه های زیادی از شدت گرفتن شرایط زوال عقل و یا آلزایمر در او مشاهده می شد و مشاهده می شود.

همین دو سه هفته پیش ایشان حتی نام وزیر دفاع خود را نیز فراموش کرد و در یک سخنرانی مجبور شد وی را "آن آقا که مسئول نظامی های آمریکایی ها است" معرفی کند.

امری که بسیار تجب همه را بر انگیخت.

به هر صورت ظاهرا در یکی از سخنرانی های خود اخیرا وی باز هم با مشکل زوال عقل مواجه شده و در حالی که درباره فردی که باید احتمالا یا قطعا آمریکایی می بوده و قطعا مقام بالایی مانند رئیس جمهوری در آمریکا داشته، شاید هم منظورش مثلا دونالد ترامپ بوده صحبت کرده، (چون صفت هایی که استفاده کرده همه بدون استثنا به روسای جمهوری آمریکا می خورند) اما نام پرزیدنت پوتین را به زبان آورده.

چه می کند این زوال عقل با مغز رییس جمهوری جدید آمریکا.

به هر حال کل جهان اذعان دارند که دست همه روسای جمهوری آمریکا، بدون استثنا، به خون صدها هزار انسان بی گناه آلوده است و طی حدود دویست وچهل سال از زمان پیدایش این کشور روزی نگذشته که به دستور مقامات این کشور جان انسان ها گرفته نشود و آمریکا درگیر جنگ نباشد.

علاوه بر همه اینها آمریکا یا به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از طریق متحدین اش در بیش از نود و پنج درصد جرایم بین المللی و توطئه های جهانی و کشتار بی گناهان و غیر نظامیان و قتل عام ها و تروریسم های دولتی دخیل بوده کما اینکه بیش از نود درصد گروه های تروریستی معروف جهان توسط تشکیلات امنیتی واطلاعاتی آمریکا تشکیل شده.

البته خود آمریکایی ها هم به این جریان اذعان دارند و رئیس جمهوری اسبق آمریکا آقای جیمی کارتر در یکی از کنفرانس های بین المللی به صراحت گفته بود که طبق برخی آمار و تحلیل هایی که در اختیار وی قرار گرفته در تاریخ آمریکا این کشور فقط دوازده روز درگیر جنگ نبوده.

فراموش نکنید که آمریکا تنها کشور جهان است که از بمب هسته ای بر علیه مردم بی دفاع استفاده کرده و تنها کشور جهان است که از تروریسم اقتصادی بر علیه ملت های جهان استفاده می کند و حتی جلوی صادرات دارو و واکسن و تجهیزات پزشکی را می گیرد.

علاوه بر همه اینها ساختار حکومت آمریکا به گونه ای است که یک درصد حاکم بر این کشور به خود اجازه می دهند به هر آنچه حتی شهروندان آمریکایی از حقوق شهروندی در اختیار دارند دست درازی کنند و مشاهده می کنیم که فقط برای اینکه سود کارتل های تولید اسلحه تامین گردد روسای جمهوری و نمایندگان کنگره آمریکا با هر قانونی که می خواهد جریان حمل اسلحه در آمریکا را سازماندهی کند مخالفت می کنند و مسبب قتل سالانه ده ها هزار شهروند آمریکایی هستند.

امروزه هم طبق بسیاری از اخبار وتحقیق های منتشره بسیاری باور دارند حتی تولید و انتشار ویروس کرونا مربوط به ایالات متحده بوده که در تولید انواع و اقسام تسلیحات کشتار جمعی از شیمیایی گرفته تا بیولوژیک تا هسته ای تا ... پیشگام می باشد.

برخی تحلیلگران حتی باور دارند که دولت مردان آمریکایی از سالها قبل در حال برنامه ریزی برای قتل عام صدها هزار شهروند آمریکایی بودند و زمان مناسب در دوران ترامپ فرا رسید و آنها سناریویی تهیه کردند تا این گناه را گردن چین بیاندازند.

اگر به اینترنت مراجعه کنید بسیاری از همین تحلیل ها را می توانید پیدا کنید که برخی کارشناسان آمریکایی تنها راه پیشرفت اقتصادی آمریکا این است که این کشور از شر شمار زیادی شهروندان که سربار جامعه هستند خلاص شود و امروزه مشاهده می کنیم که دولت آمریکا در حال پیاده کردن همان سناریوها است.

یعنی کشتار بی رحمانه صدها هزار شهروند آمریکایی به بهانه کرونایی که از خارج این کشور وارد شده.

با توجه به اینکه این نقشه مربوط به سالها قبل از ترامپ بوده قطعا شخصی مانند آقای بایدن که زمانی معاون رئیس جمهوری و عضو کنگره بوده هم در جریان بوده و هم احتمالا خود در طراحی این نقشه دخیل بوده.

البته شاید چون آلزایمر دارد فراموش کرده که دستان وی به خون این تعداد شهروند آمریکایی نیز آلوده است، ولی آقای بایدن باید بداند که آلزایمر واقعیت ها را تغییر نمی دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی