بازنشستگان

محمدباقر نوبخت درباره واریزی یک میلیون و دویست هزار تومان علی الحساب به حساب بازنشستگان در آخرین ساعات سال گذشته توضیح داد.

به گزارش ایران پژواک، رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس قولی که به بازنشستگان در زمینه آغاز مرحله بعدی همسان سازی بازنشستگان در اسفندماه ۱۳۹۹ داده بودیم این پرداخت انجام شد.

این مقام مسئول درباره اقدامات صورت گرفته با هدف همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: در مردادماه کاری را برای همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی و در مهرماه هم برای بازنشستگان کشوری و لشگری انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه صندوق تامین اجتماعی خارج از دولت و دو صندوق دیگر در داخل دولت هستند گفت: اما با توجه به تفاوتی که در پرداخت های این دو مجموعه صندوق رخ داد، بعد از اینکه متوجه شدیم به یک توافقی رسیدیم و به بازنشستگان تامین اجتماعی هم قول دادیم که در اسفندماه این مرحله دوم همسان سازی را آغاز می کنیم و به همین جهت این مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان به حساب سه میلیون و ششصد هزار نفر از اعضای این صندوق واریز شد. در سال ۱۴۰۰ هم باز رقم هایی در جهت همسان سازی حقوق های این عزیزان اضافه خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی