محمد نادری

معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال با جعلی خواندن اخبار منتشر شده درخصوص مشکل برای محمد نادری و استقلال به انتشار این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش ایران پژواک، کاظم قیم درخصوص اخبار منتشر شده درباره محمد نادری و مشکلاتی که برای استقلال رخ داده است، اظهار داشت: این خبر از پایه و اساس اشتباه است. باشگاه استقلال طبق توافقی که با مسئولان باشگاه کورتریک داشته است، قرار بوده در ۳ قسط مبلغ رضایت نامه محمد نادری را پرداخت کند و تا به امروز به تعهدات خود پایبند بوده است.

او در ادامه افزود: قسط اول به موقع و حتی یک روز قبل از موعد اعلام شده پرداخت شده است و موعد پرداخت قسط دوم ۲۰ آوریل (حدود ۱۸ روز آینده) است و همه چیز طبق برنامه و توافقات قبلی صورت می‌گیرد.

معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال تاکید کرد: تا تاییدیه‌ای از سوی باشگاه کورتریک و فدراسیون بلژیک صادر نشود، امکان صدور ITC وجود ندارد و جریان جعلی بودن مجوز بازی محمد نادری از ریشه کذب است.

قیم در خصوص واکنش باشگاه استقلال به انتشار این خبر گفت: تصمیم داریم اقدامات قانونی را در این خصوص داشته باشیم. این خبرگزاری پیش از این نیز شایعه کسر ۶ امتیاز از استقلال را منتشر کرده بود و باشگاه استقلال این بار با اقدام قانونی خود در مورد این اخبار کذب واکنش نشان خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی