رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: در سال جاری اقدام بسیار ارزشمندی توسط سازمان تأمین اجتماعی انجام شد و بسیار خوشحالیم که افزایش حقوق سالیانه بازنشستگان همراه با مرحله دوم متناسب سازی از ابتدای سال انجام می‌شود.

به گزارش ایران پژواک، علی اصغر بیات اظهار داشت: در سنوات گذشته و روالی که از چندین سال قبل وجود داشت به خاطر داریم که افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان در اواخر بهار انجام می‌شد و مابه التفاوت حقوق بازنشستگان نیز در تابستان پرداخت می‌شد اما در سال جاری این رویه تغییر کرده است.

وی افزود: امسال بازنشستگان عزیز حقوق فروردین خود را با اعمال افزایش حقوق سالیانه دریافت می‌کنند و همزمان دومین مرحله متناسب سازی حقوق نیز اجرا می‌شود که این اقدام بسیار ارزشمند با مدیریت و درایت مدیرعامل و تلاش مجموعه مدیران و کارکنان خدوم سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است.

بیات با بیان اینکه در سال گذشته اولین مرحله متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی انجام شده است، گفت: بعد از انجام متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مرداد سال 99 شاهد اجرای طرح مشابهی در سایر صندوق‌های بازنشستگی بودیم که در آن صندوق‌ها افزایش حقوق بیشتری نسبت به تأمین اجتماعی انجام شد و شکاف ایجاد شده نارضایتی درستی را در بین بازنشستگان تأمین اجتماعی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: برای بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان و برطرف شدن فاصله ایجاد شده در دریافتی بازنشتگان صندوق‌های مختلف در اسفند ماه پرداخت علی الحسابی به بازنشستگان تأمین اجتماعی انجام شد و از فروردین امسال نیز افزایش حقوق سال جاری بازنشستگان همراه با دومین مرحله متناسب سازی انجام می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی