دربی

در حالی که سازمان لیگ فوتبال، برنامه ادامه مسابقات لیگ برتر از جمله دربی را اعلام کرده مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقات رح داده اعتراض دارند.

به گزارش ایران پژواک، سال گذشته و پس از حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه استقلال در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد تا زمانی که سرخپوشان دیدارهای عقب افتاده خود را برگزار نکنند، حاضر به شرکت در دیدار دربی نیست و به همین دلیل برگزاری این مسابقه چند هفته به تاخیر افتاد.

سازمان لیگ روز گذشته برنامه ادامه مسابقات را اعلام کرد که طبق آن قرار است دیدار پرسپولیس - استقلال چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت و همزمان با شب عید سعید فطر برگزار شود.

در حالی که با اعلام سازمان لیگ دیدار هفته بیستم استقلال مقابل صنعت نفت آبادان لغو شده، مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند تا زمانی که استقلال دیدار عقب افتاده خود را برگزار نکند، حاضر به برگزاری دربی برگشت نخواهند بود.

مدیران پرسپولیس در حال نامه‌نگاری با سازمان لیگ هستند و تاکید دارند تنها به شرطی در دربی ۹۵ حاضر می‌شوند که تعداد بازی‌های دو تیم برابر باشد. باید دید واکنش سازمان لیگ به اعتراض پرسپولیسی‌ها چه خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    1 0
    در نیم فصل قبل آیا بازی های دو تیم در هنگام دربی برابر بود ؟یا پرسپولیس چند هفته عقب بود از لیگ و با خیال راحت امتیازهای ناحق را گرفت ؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی