• ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
  • کد خبر: 20869
فرهاد مجیدی

چند سال قبل فرهاد مجیدی در حالی که هنوز بازیکن استقلال بود پرده از آرزوی بزرگ خود برداشت.

به گزارش ایران پژواک، فرهاد که آن زمان کاپیتان تیم پرویز مظلومی بود و برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر تلاش می کرد، از بزرگ‌ترین آرزوی فوتبالی خود گفت. مجیدی در آن مصاحبه به صراحت اعلام کرد که آرزو دارد روزی استقلال را قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کند و تاکید کرد که برای رسیدن به این مهم تلاش و کوشش بسیاری انجام خواهد داد. او گفت: مطمئن باشید که من یک روز بالاخره استقلال را قهرمان آسیا می کنم و یک ستاره به ستاره های آسیایی تیم محبوبم اضافه خواهم کرد.

با گذشت چند سال از آن ماجرا حالا فرهاد برای سومین بار سرمربی استقلال شده و از هفته آینده با این تیم به آسیا می‌رود تا شاید بتواند بزرگترین آرزوی خود را برآورده کند.

او البته برای رسیدن به این آرزو کار بسیار سختی دارد چرا که نتوانست استقلال را در تعطیلات نیم‌فصل تقویت کند و اصرار زیادی روی جذب امین قاسمی‌نژاد داشت اما مسئولان باشگاه که حالا قاطعانه می‌گویند هیچ مشکل مالی نداریم! حتی همین یک بازیکن را هم برای مجیدی نخریدند تا تیمشان تقریباً با همان اسکلت فصل گذشته و همان تیم نیم فصل اول قدم به آسیا بگذارد.

حالا باید دید آیا مجیدی و شاگردانش می‌توانند در آسیا کار بزرگی انجام بدهند و استقلال را بعد از حدود ۳۰ سال قهرمان آسیا کنند؟

استقلال توان صعود از گروه خود را دارد اما مسلماً قهرمانی در آسیا ابزار زیادی می‌خواهد و البته بازیکنانی که شخصیت قهرمانی داشته باشند. استقلال حدود ۸ سال است که در ایران هم قهرمان نمی‌شود اما به هر حال فوتبال با همین جذابیت ها و غیرقابل پیش‌بینی بودن ها شیرین است و شاید آرزوی شیرین فرهاد هم امسال در آسیا برآورده شود.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    1 0
    قهرمانی آسیا فقط با یک مربی ممکن نیست، حتی برانکو نتوست پرسپولیس رو قهرمان کنه، مربی برای بزرگ شدن باید اول خودش رو بزرگ کنه ، مجیدی حتی یک بازیکن درجه اول برای ایران نبود این رو آمار بازی ملی میگه، بنظرم اول باید از نظر شخصیتی خودش رو بزرگ کنه تا بتونه این شخصیت رو به تیم بده ، من به شخصه تو وجود مجیدی این رو نمیبینم این رو رفتار بچه گانه اش نشون میده آرزو و رویا با واقعیت مرز بالایی داره، کسی که از تست دوپینگ و الکل در میره چطور میخواد تو این سن که شخصیت هر فردی غیر قابل تغییر میشه این رو تو شخصیت خودش ایجا کنه ؟ بماند که بخاطر پول تو لیگ امارات چه کارها که نکرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی