• ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
  • کد خبر: 20927
فرهاد مجیدی

روزهای سخت فرهاد و استقلال در پیش است. آیا مجیدی با توجه به بازی‌های سخت باقی مانده استقلال در ادامه فصل می‌تواند امتیازات لازم برای رسیدن به قهرمانی را کسب کند؟

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس دیروز موفق شد تا ۳ امتیاز دیگر به جمع امتیازهای خود اضافه کند و به صدر جدول بازگردد. شاگردان یحیی پیش از سفر به هند جمع امتیازهای خود را به عدد ۴۱ رساندند تا از میانگین امتیاز برای قهرمانی (۲ امتیاز در هر بازی) هم بالاتر قرار بگیرند. پایین تر از سرخ‌ها هم سپاهان با ۴۰ امتیاز از ۱۹ بازی قرار دارد که البته مانند استقلال یک بازی کمتر از پرسپولیس دارد.

آبی‌ها که با بازگشت مجیدی به استقلال امید زیادی داشتند تا به کورش قهرمانی برگردند سر بزنگاه دیدار با پیکان ۲ امتیاز مهم را از دست دادند تا همین ماجرا آنها را از قهرمانی در لیگ برتر دور کند.

با توجه به روند امتیازگیری سپاهان و پرسپولیس تا به اینجای فصل، قهرمان لیگ برتر امسال احتمالا به مجموع امتیازات بالاتر از  عدد ۶۰ خواهد رسید. موضوعی که قهرمانی را برای شاگردان مجیدی سخت وکمی دور از دسترس خواهد کرد.

استقلال تا پایان فصل ۱۱ بازی و ۳۳ امتیاز پیش رو دارد که اگر فرضا تمام امتیازات را کسب کند به عدد ۶۷ خواهد رسید. بنابراین آبی‌ها فرصت چندانی برای بذل و بخشش امتیازات نخواهند داشت.

شاگردان مجیدی با دو شکست در ۱۱ بازی و یا ۳ تساوی و از دست دادن ۶ امتیاز به احتمال فراوان باید با قهرمانی لیگ برتر خداحافظی کنند.

فرهاد برای اینکه به حسرت ۸ ساله آبی‌ها برای قهرمانی پایان بدهد باید از ۱۱ بازی باقی مانده استقلال حتما در ۹ بازی به پیروزی برسد و البته نگاه ویژه‌ای هم به ۳ امتیاز دربی برگشت و بازی استقلال برابر سپاهان در تهران داشته باشد تا تمام امتیازات بازی رو در رو با مدعیان اصلی جام را بگیرد. تنها در این صورت استقلال می‌تواند چشم به قهرمانی لیگ برتر داشته باشد. 

روزهای سخت فرهاد و استقلال در پیش است. آیا مجیدی  با توجه به بازی‌های سخت باقی مانده استقلال در ادامه فصل می تواند امتیازات لازم برای رسیدن به قهرمانی را کسب کند؟

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    1 2
    تو خواب شاید دوم بشن، تو واقعیت که دومم نمیشن
  • تاج کبیر IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 0
    با احترامی ک برا اقا فرهاد و باشگاه محبوب خودم استقلال یتیم شده سرگردان بجز سپاهان و لنگ جماعت باشگاهی منسجم و متحد و حرفه و یکدل و بدون دلالی کاپیتان ها ندیدم سه تا جام امسال مطمن باشید فرهاد حتی از نزدیک نخواهد دید
    • رضا IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      0 0
      گل گفتی
  • حسن IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 2
    اگه سرور آسیا وسپاهان وتراکتور انصراف بدن وششتقلال همه بازیاشه ببره شاید!!! دوزار بده آش به همین خیال حالا حالاها باش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی