• ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۲
  • کد خبر: 21187
فرشاد ماجدی

مربی تیم استقلال می گوید نبود فرهاد مجیدی در عملکرد تیمش مقابل الدحیل اثرگذار بوده است.

به گزارش ایران پژواک، با توجه به محرومیت فرهاد مجیدی از مسابقه استقلال و الدحیل او حق حضور در نشست خبری بعد از بازی را نیز نداشت. از این رو فرشاد ماجدی دستیار مجیدی به نشست خبری رفت و صحبت هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

**الدحیل به دنبال تساوی بود، ما در پی برد

مقابل تیم قدرتمند الدحیل بازی کردیم که در جام باشگاه‌های جهان اولسان کره جنوبی را با سه گل شکست داده بود. مقابل این تیم قدرتمند می‌توانستیم برنده باشیم که این اتفاق نیفتاد. الدحیل برای تساوی آمده بود، اما ما دنبال برد بودیم که فقط یک امتیاز به دست آوردیم.

**۳ بازیکن مان مصدوم شدند

متأسفانه محمد نادری و فرشید اسماعیلی مصدوم شدند و مجبور به انجام دو تعویض اجباری شدیم. وقتی چنین شرایطی پیش می‌آید کمی کار تیمی را خراب می‌کند. دیاباته نیز به دلیل خستگی آسیب دید و اواخر بازی ۱۰ نفره بازی کردیم. امیدوارم دیدارهای بعدی مقابل الاهلی و الشرطه عراق را ببریم و صعود کنیم.

**پنالتی الدحیل ۹۰ درصد خطا نبود

امیدوارم بازی جوانمردانه را رعایت کنند. در دیدار قبلی زمانی که بازی با نتیجه ۳ - ۳ پیش می‌رفت یک پنالتی که روی مهدی قایدی رخ داد، نگرفتند. برای این بازی پنالتی مشکوک برای الدحیل گرفته شد که ۹۰ درصد پنالتی نبود. شاید پس از این پنالتی بازنده می‌شدیم.

**ماجرای درگیری نیمکت های دو تیم

کار بازیکنان الدحیل در صحنه مصدومیت دیاباته خوب نبود و فیرپلی رعایت نشد. درباره ناظر بازی هم می‌خواهم صحبت کنم، وقتی سرپرست یا یکی از اعضای نیمکت الدحیل به سمت نیمکت ما اعتراض کرد، داور به یکی از مربیان ما کارت زرد داد. نمی‌دانم این چه مدل فیرپلی است.

**ایران و ایرانی باتعصب هستند

در حال حاضر چند بازیکن مصدوم داریم. باید خوب ریکاوری کنیم و این نفرات را برگردانیم. همه تیم ها برنامه ریزی می کنند تا بازیکنان خود را برای آینده آماده کنند. ایران و ایرانی باتعصب و باغیرت هستند و انشاالله نفراتی که جایگزین می شوند بتوانند نام استقلال را بالا بیاورند.

**محرومیت مجیدی تاثیرگذار بود؟

صد درصد اینطور است. مجیدی اشراف کامل به تیم دارد. او لب خط با صحبت‌هایی که انجام می‌دهد راهنمایی‌های مفیدی دارد. ما هم به‌عنوان مربی صحبت‌های او را منتقل کردیم. او سرمربی تیم است و نبود ایشان هم تیم را تحت تاثیر قرار داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی