• ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
  • کد خبر: 21198
مهدی قایدی

مهدی قایدی در بازی برگشت با الدحیل قطر با زدن یک گل حساس تیمش را از شکست نجات داد.

به گزارش ایران پژواک، مهدی قایدی در بازی رفت با نماینده قطر هر کاری دلش خواست با تیم حریف کرد اما در بازی برگشت به جز دو، سه حرکت توفیق چندانی نداشت. به دلیل اینکه صبری لاموشی سرمربی الدحیل به خوبی استقلال را آنالیز کرده و راه‌های مهار مهدی را بسته بود. البته باز هم او روی پاس وریا غفوری گل دوم تیمش را زد و استقلال را از شکست در نجات داد اما کمتر توانست با حرکات تکنیکی و دریبل‌های جذابش دفاع الدحیل را آزار دهد.

قایدی در نیمه اول هم یک حرکت خوب انجام داد ولی شوت او با واکنش دروازه بان حریف به کرنر رفت. حالا این خطر در بازی‌های آینده هم وجود دارد که مربیان الاهلی عربستان و الشرطه عراق هم مهدی قایدی را مثل دیدار برگشت با الدحیل مهار و شعاع حرکتی او را کم کنند. در واقع کادرفنی استقلال باید فکری برای این مسئله بکنند چرا که وضعیت دیاباته هم مشخص نیست و شاید به دلیل مصدومیت بازی با الاهلی عربستان را از دست بدهد.

آنچه مسلم است مجیدی که نیاز مبرم به برد مقابل الاهلی دارد، می‌خواهد بار دیگر از هر سه مهاجم اصلی خود و مثلث مخوف خط حمله استفاده کند اما اگر دیاباته که کشیدگی همسترینگ دارد، به بازی نرسد و قایدی هم مثل بازی با الدحیل مهار شود، مسلماً کار استقلال در فاز هجومی سخت‌تر می‌شود. در آن سو استقلالی‌ها حتماً باید فکری برای مهار عمر السومه بکنند تااین قاتل تیم‌های ایرانی که تا حالا ۱۰ بار دروازه نمایندگان فوتبال ایران را در رقابت‌های ملی و لیگ قهرمانان آسیا باز کرده و مسلماً خطر جدی گلزنی او بازهم استقلال را تهدید می کند. السومه در بازی رفت دو گل به استقلال زد اما استقلال بازی را با نتیجه ۵ بر ۲ برد حالا مجید امیدوار است با رفع خطر «قایدی گرفتگی» بار دیگر تیمش یک برد پرگل را مقابل نماینده عربستان کسب کند.

در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سرنوشت صدرنشینی در دست الدحیل قطر است که یک امتیاز بیشتر از استقلال و الاهلی دارد اما شاگردان مجیدی حداقل باید دو بازی آینده خود را ببرند تا با ۱۳ امتیاز یا صدرنشین شوند و یا به عنوان تیم دوم شانس خود را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی و رویارویی احتمالی با پرسپولیس در آسیا زنده نگه دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی