واکسن در ارمنستان

با انتشار تصاویر و اخبار مربوط به هجوم مسافران ایرانی برای تزریق واکسن در ارمنستان بسیاری از کاربران ایرانی از دولت خود و مسئولین به شدت انتقاد کردند.

به گزارش ایران پژواک از اسپوتنیک، از آنجا که مردم ایران از واکسیناسیون رایگان کشور ارمنستان به گردشگران با اطلاع شده‌اند، در روزهای اخیر سفرهای زمینی و هوایی از ایران به ارمنستان، رونق گرفته و بلیت پروازها و اتوبوس‌های ایروان تا چند هفته‌ی آیند به فروش رفته است.

احمدرضا عامری، رئیس اتحادیه شرکت‌های حمل و نقل و مسافربری در ایران نیز از افزایش تقاضای سفر زمینی به ارمنستان خبر داد و افزود: «ایروان دو میلیون دوز واکسن برای توریست‌ها کنار گذاشته است و این سرویس را مجانی می‌کند تا جانی به صنعت گردشگری ببخشد. بیش از همه ایرانی‌ها از این ابتکار استقبال کردند. در ابتدای خاک ارمنستان، اتوبوس‌های آمبولانسی مستقر هستند و گردشگران حق انتخاب بین چهار واکسن فایزر، آسترازنکا، سینوفارم و اسپوتنیک را دارند.»

کاربرانی عنوان می‌کنند چقدر خوب است که ارمنستان به داد مردم ایران رسید و واکسن در اختیار گردشگران قرار داد اما برخی عنوان می‌کنند ارمنستان خائن‌ترین همسایه برای همسایگانش به ویژه ایران است و واکسن‌های تاریخ مصرف گذشته را به این گردشگران تزریق می‌کند.

کاربران عنوان می‌کنند این نمونه کوچک و بارزی از عملکرد مدیریت کشور ایران است و این همان چیزی است که باعث فرار ایرانیان به خارج و دوپاسپورته شدن بخشی بزرگی از سرمایه‌های این کشور در کشوری مانند ترکیه است. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند آقای حسن روحانی هر وعده و قولی در جمع اعضای دولت به مردم می‌دهد تحقق و عملی نمی‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی