• ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
  • کد خبر: 22511
بله

امروزه کمتر گوشی هوشمندی را می یابید که حداقل یک پیام رسان بر روی آن نصب نشده باشد. تلگرام و اینستاگرام از میان پیام رسان های خارجی دارای محبوبیت ویژه ای هستند اما در میان پیام رسان های داخلی، پیام رسان بله از لحاظ رابط کاربری و خدمات متنوع بانکی از بقیه پیام رسان ها پیشی گرفته است و کاربران تمایل زیادی به استفاده از این اپلیکیشن دارند.

به گزارش ایران پژواک به نقل از سیتنا، بعد از زمزمه های فیلتر کردن اپلیکیشن های خارجی کم کم بازار پیام رسان های داخلی از جمله پیام رسان بله داغ شد. از آنجا که پیام رسان هایی مانند تلگرام خدمات خوبی را به کاربران ارائه داده بودند کار در ابتدا تا حدودی برای پیام رسان های داخلی سخت بود. کاربران برای کوچ به این پیام رسان ها مقاومت می کردند، این پیام رسان ها باید تمام تلاش خود را بکار می گرفتند تا نیازهای کاربران ایرانی را برطرف کنند.

در میان پیام رسان های داخلی اپلیکیشن بله با بروزرسانی های سریع و کاربردی جایگاه خود را در میان کاربران به دست آورد و پشتیبانی آن توسط شرکت داده ورزی سداد وابسته به بانک ملی یکی از مزیت هایی بود که اطمینان خوبی را برای کاربران ایجاد کرد. این برنامه علاوه بر پیام رسان بودن یک اپلیکیشن پرداخت با خدمات مالی مناسب است.

خدمات اپلیکیشن بله

یکی از ویژگی های قابل تحسین اپلیکیشن بله خدمات مالی و بانکی است که در این برنامه گنجانده شده و کاربران می توانند در کنار ارسال پیام و حضور در گروه ها، کارهای بانکی خود از جمله انتقال پول، خرید شارژ از اپراتورها، خرید بسته اینترنت، موجودی کارت، پرداخت قبض، صورتحساب و ... را با پشتیبانی بانک ملی انجام دهند.

هر آنچه باید درباره‌ی پیام رسان بله بدانید

پیام رسان بله وضعیت گرافیکی و رابط کاربری مناسبی دارد، یکی از این موارد تم زیبا و کاربر پسند است که با تفکیک گفت و گو های شخصی، کانال ها، گروه ها و ربات ها در زبانه های جداگانه دسترسی را سریعتر کرده است.

بخش جذاب دیگر پیام رسان بله به قسمت ویترین برمی‌گردد، در این قسمت اپلیکیشن پیام رسان بله، کانال های برتر و پرمخاطب در موضوعات مختلف از جمله ورزشی، سرگرمی، رسمی، تفریحی، مدرسه مجازی، محتوای ویژه و خبری معرفی شده است که کاربر می تواند بر اساس سلیقه و نیاز خود از کانال های پرمخاطب این اپلیکیشن دیدن کند.

در بخش مخاطبان، تمامی افرادی که در لیست مخاطبان شما قرار دارند و از پیام رسان بله استفاده می کنند، هستند که با قرارگیری بخشی در روبروی اسامی، سریعا می توانید برای مخاطب مورد نظر عملیات انتقال پول انجام دهید. همچنین در زیر اسامی مخاطبان نیز آخرین زمان آنلاین بودن آنها مشخص است.

پیام رسان بله که توسط شرکت داده ورزی سداد پشتیبانی شده است، از بخش تنظیمات پیشرفته ای برخوردار است. کاربران این برنامه می توانند بر اساس سلیقه خود تغییراتی ظاهری در برنامه از جمله پس زمینه، نوع و اندازه قلم و زبانه های گفتگو ایجاد کنند. در بخش دانلود خودکار نیز این امکان وجود دارد که بارگیری تصویر، فیلم، پیام صوتی، فایل و گیف از طریق وای فای یا اینترنت همراه را فعال یا غیر فعال کنید.

امکان گفتگوی فردی و گروهی در فضایی مطمئن

اپلیکیشن بله قابلیت بحث کردن با دیگر کاربران در یک محیط دلنشین، راحت و با امکانات زیاد و تجربه‌ای یکپارچه در همه بسترهای همراه و ثابت (موبایل، وب و یا دسکتاپ) را دارد. ایجاد و ارسال استیکرهای مورد علاقه، امکان استفاده از بازو (بات) در بستری تعاملی با دیگران بخش دیگری از قابلیت های این پیام رسان است.

هر آنچه باید درباره‌ی پیام رسان بله بدانید

ارسال و دریافت تصاویر، فیلم‌ها و فایل‌های گوناگون و همچنین نگهداری مطمئن در زیرساخت ابری پایدار و سریع از ویژگی های پیام رسان بله است که دسترسی مستقیم در هر زمان، مکان و با هر ابزار را دارا است.

کاربران با پیام رسان بله می توانند کسب و کار خود را رونق ببخشند. تمامی داده های این برنامه با استفاده از قراردادهای رمزنگاری محافظت می شود و به هیچ وجه نمی توان به متن دسترسی پیدا کرد.

اپلیکیشن بله با خدمات تعاملی و خدمات مالی بر روی ویندوز (دسکتاپ)، گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل نصب و همچنین بر روی بستر وب نیز قابل استفاده است که این برنامه با یک شماره همراه معتبر برای تمامی کاربران قابل راه اندازی است. دانلود اپلیکیشن از طریق گوگل پلی، بازار، سایت پیام رسان بله و سایر منابع معتبر عرضه کننده اپ امکان پذیر است.

جایگاه در بین شبکه های اجتماعی پرکاربر

طی سال‌های اخیر پیشرفت تکنولوژی باعث شد مردم با استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی نیاز روابط اجتماعی خود را رفع کنند. در حال حاضر بیشتر روابط از طریق شبکه های اجتماعی آغاز می شود.

امروزه خانواده ها بر اساس نسبت فامیلی که با هم دارند در پیام رسان ها اقدام به ایجاد گروه خانوادگی می کنند و از این طریق از حال همدیگر با خبر می شوند. گروه ها معمولا بر اساس موقعیت صنفی و یا جغرافیایی درست می شوند به عنوان مثال صنف لوازم یدکی برای همکاران یک گروه تشکیل می دهند یا اهالی یک روستا را به یک گروه به اسم روستا دعوت می کنند.

هر آنچه باید درباره‌ی پیام رسان بله بدانید

کاربران پیام رسان بله مانند کاربران اپلیکیشن تلگرام این امکان برایشان فراهم شده است تا با ساخت کانال و گروه اشتراکات تصویری، متنی و صوتی در بین کاربران در رده های مختلف را آسان کنند. با ساخت گروه نیز می توانند با موضوعات مختلف افراد را بصورت مجازی در کنار هم جمع کنند و از نظرات همدیگر بهره ببرند.

افرادی که دارای کانال یا ربات هستند در صورتی که شرایط لازم را دارا باشند می توانند درخواست رسمی شدن کانال یا ربات خود را به بله ارائه دهند. البته رسمی شدن کانال یا ربات مشروط به احراز هویت اشخاص حقیقی است.

شرکت ها و افراد حقوقی نیز می توانند با ارائه کپی مدارک مانند روزنامه های رسمی تاسیس و مستندات هویتی اقدام به رسمی شدن کانال و ربات در پیام رسان بله نمایند. 

احترام بله به حریم خصوصی افراد

در حریم خصوصی و قوانین اپلیکیشن بله آمده است: پیام‌رسان بانکی بله حریم خصوصی استفاده کنندگان از این برنامه را تکریم کرده و برای حفظ و رعایت قوانین حقوق شهروندی زیرساختهای فنی را به روز و تقویت کرده است.

پیام‌رسان بانکی بله هیچ دخالت و تصرفی جهت دسترسی، انتقال، تغییر یا حذف محتوا یا محدودسازی دسترسی کاربر به اطلاعات خصوصی را ندارد و هیچ گونه پالایشی در اطلاعات تبادل شده خصوصی انجام نمی دهد.

پیام رسان بله جهت فروش محتوا بر بستر بله و کسب درآمد از تبلیغات شرایط و ضوابطی دارد که باید قبل از اقدام مطالعه و پذیرفته شود، به عنوان مثال یکی از بندها چنین است: جهت فعال سازی سرویس فروش محتوای دیجیتال بر بستر بله باید قراردادی ما بین صاحب کانال و پیام رسان بله به امضا برسد و مدارک و مستندات لازم تحویل داده شود.

هر آنچه باید درباره‌ی پیام رسان بله بدانید

نزدیک بودن محیط کاربری با تلگرام

تلگرام یک از محبوبترین و معروفترین پیام رسان های خارجی در ایران بود که کاربران به محیط آن عادت کرده بودند. اگر جزو میلیون ها کاربر علاقمند به تلگرام بوده باشید، هنگام استفاده از محیط کاربری پیام رسان بله و اندکی کار با آن متوجه شباهت آن با محیط کاربری تلگرام خواهید شد. بخش تنظیمات شخصی، استیکرها، و چیدمان آیکون های ارسال پیام از تلگرام و بسیاری از موارد دیگر شبیه به محیط برنامه تلگرام است.

امروزه بدلیل علاقه بیش از حد مردم به شبکه های اجتماعی کمتر گوشی هوشمندی را می یابید که حداقل یک پیام رسان بر روی آن نصب نشده باشد. برنامه نویسان برنامه های همراه دنبال ایده های جدید هستند تا وابستگی استفاده از پیام رسان ها را افزایش دهند. تلگرام و اینستاگرام از میان پیام رسان های خارجی دارای محبوبیت ویژه ای هستند اما در میان پیام رسان های داخلی، پیام رسان بله از لحاظ رابط کاربری و خدمات متنوع بانکی از باقی پیام رسان ها پیشی گرفته است و کاربران تمایل زیادی به استفاده از این اپلیکیشن دارند.

پیام رسان بله که یک اپلیکیشن مالی نیز محسوب می شود خیلی زود جای خود را در میان برنامه های کاربردی گوشی های هوشمند ایرانی ها گرفت و با امکانات مالی خوبی که دارد از محبوبیت خوبی برخوردار است. پشتیبانی شرکت داده‌ ورزی سداد و بانک ملی ایران از لحاظ خدمات و امنیت به کاربران اطمینان لازم را داده است.

یکی از مزیت های استفاده از پیام رسان بله هزینه پایین اینترنت است که برای استفاده از پیام رسان های داخلی مصوب شده است. کاربران برای انتقال فایل ها و تصاویر و اشتراک گذاری اشتراکات خود هزینه بسیار پایین تری نسبت به استفاده از تلگرام بابت اینترنت خواهند پرداخت.

هر آنچه باید درباره‌ی پیام رسان بله بدانید

استقبال از پیام رسان داخلی در آینده

با توجه به اینکه احتمال دارد سیاست‌ها به گونه‌ای پیش رود که در آینده‌ی نزدیک اقبال کاربران ایرانی به پیام رسان های داخلی بیشتر شود، توسعه دهندگان این برنامه ها ضمن تقویت زیرساخت ها باید نسبت به بروزرسانی برنامه و کاربر پسند کردن آنها اقدام کنند. بله یکی از پیام رسان هایی است که ظرفیت کافی از هر لحاظ را برای توسعه بهتر دارد.

در حال حاضر یکی از اولویت های مهم کاربران پیام رسان ها امنیت و حفظ حریم خصوصی آنها است و شاید یکی از دلایلی که کاربران برای کوچ کردن به پیام رسان های داخلی مقاومت می کنند عدم اطمینان و اعتماد به بحث امینت این پیام رسان ها است. پیام رسان بله مانند بیشتر پیام رسان های خارجی قابلیت رمزگذاری بر روی دسترسی و همچنین جلوگیری از اتصالات متفرقه به حساب کاربر را دارا می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی